recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofanet kanaler på HTPC????
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStofanet kanaler på HTPC????

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mikael A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 112
Direkte link til dette indlæg Emne: Stofanet kanaler på HTPC????
    Sendt: 01-Marts-2006 kl. 13:54
Hejsa.. jeg har nu fået skruet mit mediecenter sammen og vidste ike lige hva jeg skulle bruge af OS. Jeg installerede en kopi af MCE, med formål at fastslå om jeg ville give 1000 kr for det org, eller det skulle være alm XP med noget freeware på. Jeg kan nu godt li MCE versionen, men er rendt mod et kæmpe problem.. Min HTPC kan ikke hitte alle kanalerne, eller få programguiderne sat rigtigt på..
Jeg syntes at have prøvet alt... har både forsøgt mig med kabel og antenne opsætning, mit eget postnummer, udbydercentralens postnummer.. intet virker korrekt.. tager jeg antenne passer programguide sammen med kanaler, men kun 15 ud af 34 kanaler bliver fundet.... Ved kabel finder den samtlige programguider og forsøger at sætte kanalen til, men de passer ikke sammen.. f.eks dr1 guiden sidder på tv2 kanal (billede) og nogle kanaler er bare flimmer

Hva pokker skal der til for at det virker...  har på fornemmeren at mit "lånte" MCE ikke kører rollup 2 og kan ikke opgradere til det??

Min opsætning er :

P4 3.0 ghz
1024 mb ram
100 gb hdd
2x Lite on DVD
Gigabyte bundkort
Winfast 6200 tc
PVR 150 tv-kort

Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2006
Point: 606
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2006 kl. 20:32
Tror også du manger Rollup 2,
Til top
Mikael A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Februar-2006
Point: 112
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2006 kl. 20:51
nope.. fik det til at virke idag... så det er bare lidt kringlet med at man skal lave en manuel søgning på kanalerne og så selv tilføje guider..

Til top
AllanP Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-April-2006
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2006 kl. 19:20

Hvordan kan man indstille kanalerne manuelt ..... MCE sætter 28 af 34 kanaler op rigtigt, og EPG'en ser fin ud..... 6 af kanalerne skal vist bare have justeret frekvensen.

--allan
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu