|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kingeling ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() Sendt: 09-September-2007 kl. 20:09 |
Hey, jeg har et Samsung LE32R86. I siden på dette fjernsyn er der plads til et PCMCIA kort. TV'et er ikke udstyret med en DVB-C tuner, men med det rigtige kort burde dette problem kunne klares. Jeg skal vel i bund og grund "bare" have fat i et PCMCIA kort som understøtter IRDETO dekryptering. Har kigget på et fra tyskland: http://www.dvbshop.net/product_info.php/info/p94_Euro-Irdeto -CAM.html Hvis jeg sætter dette i tv'et, bestiller et stofa xtra kort og bestiller en prg. pakke + det digitale spejl burde det vel virke? Nogen i Antenneforening Århus som har erfaringer med dette? Ville være lækkert hvis jeg fik det til at virke. Vil bare ikke bestille kortet og prg. pakkerne inden jeg er sikker. På forhånd tak for hjælpen |
|
I can't anymore
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Så har du jo sådan set selv svaret på, at det ikke kan lade sig gøre. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
kingeling ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
burde pcmcia kortet ikke sørge for den del? Jeg kan med andre ord ikke komme udenom en set top box? Hvorfor er der så et PCMCIA slot ?
|
|
I can't anymore
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er der, for at kunne modtage betalingsTV når det kommer, så vil det være som Boxer i Sverige. Derfor skal der anvendes et smartcard. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |