|
Stop autoplay af video |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kec2 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 338 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 4 timer 18 minutter siden kl. 18:24 |
Hejsa,
Jeg er begyndt, at opleve et problem med dr.dk. De er begyundt at afspille video'er, på trods af, at jeg har slået autoplay af video fra i min browser. ![]() ![]() ![]() Browseren er Brave, og autoplay er slået fra for alle sites. Nogle videoer stoppes, men ikke alle. Det lader til, at være ligegydigt, om jeg er logget ind eller ej. Private windows ændre heller ikke noget. Jeg har brug for nogle gode råd til, at få stoppet de møg videoer.
|
|
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5314 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet med en anden browser?
![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |