|
Stoppe opkald til BT-headset? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak for input.
Et nyt headset med den in-ear detection, som Klaus DM nævner, ser ud til at være den optimale løsning.
|
|||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(2)
|
||
I listen over parrede bluetooth enheder trykker du på tandhjulet ud for dit headset, så kan man vælge om headsettet skal bruges til medier, opkald eller begge dele. |
|||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har man ikke samme mulighed på en Android?
|
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kun hvis headsetet ikke er fra Apple |
|||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
For det ikke korrekt ift. en iPhone, der virker det fint med et par AirPods, opkaldet kommer kun på telefonen, forudsat man ikke har headsettet i ørene.
|
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1218 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er det ikke ret meget bøvl at skulle igennem for ikke at smide sine in-ear i etuiet når man tager dem ud? Giver det virkeligt mening at købe nye bare for at undgå det?
|
|||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(1)
|
||
Du kan gå ind i Bluetooth menu på din Android og under indstillingerne på dit parret headset slå fra at de skal benytttes ved opkald.
Det har jeg gjort ved flere af mine enheder, som kun skal afspille lyd og ikke bruges til opkald. Utroligt at løsningerne herinde går fra at slukke selve Bluetooth til at råde til at købe nyt heatset. Forkert hjælp er værre end ingen hjælp. Så næste gang nogen søger med samme problem, så får de en masse forkerte forslag.
|
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Sorry denne havde jeg overset i mængden af forkerte besvarelser
|
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Fantastisk - og nemt. Tak, også til Kasper J :-)
Redigeret af longjohn2 - 10-September-2023 kl. 00:35 |
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |