|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
men kan huske en 200 sider debat om v10 og z1 var bedre sidste år nej en vt20 er ikke bedre et godt alternatv hvor man så får 3D med i købet men der er jo dårligt noget 3D materiale i år men havde i hvertfald ikke købt nogen vt20 i år, hvis man har et udmærket tv i dag de kommer helt sikkert tættere på til næste år Redigeret af xcardman - 10-Juni-2010 kl. 15:21 |
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
![]() |
ja mon ik de trods alt bliver overhalet næste år kunne godt forestille mig de skulle bruge noget tid med de opkøbte pioneer patenter før de implimentere det ordentligt og rygterne siger at 2011 modellerne får mere kuro tech, jeg ved ikke om de også har fået pioneer fuga tech så ville det blive rigtigt spændende men det ved vi jo ikke noget om.... tænk hvor godt pioneer ville ha været nu hvis de var fortsat.... pioneer 11g imagine that!!!
|
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
tommy den var faktisk lavet, altså pioneer 11g i prototype, som blev vist på messe, det var den sidste skærm inden deres joinventure med panasonic, og så lukkede de tv afdelingen. Jamen min anbefaling har intet med prisen at gøre. jeg siger bare hvad jeg syntes om billedet og de 4000kr er hver en krone værd. tit er merprisen ikke det værd, men i dette her tilfælde er det.
Xcardman, den v20 har et ligeså godt billede i butik, så den kan godt være under dette niveau ved fuld mørklægning.
Kskruger. nu fik 855 bank for shadowdetail og for elendig farvegengivelse mv hvis man ikke fik den ordentlig kalibreret, det er måske kun 5% der får sin skærm kalibreret.
|
|
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50 SVS 5 satelite SVS SB2000 JVC HD750 Sony PS4 |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Hother er jo manden der i sandhed har syn for sagen . Han har jo netop skiftet fra Pio500 til PanaVT20 . Og han ytrer hårdnakket og meget troværdigt, at han absolut har bibevaret den såkaldte "Kuro-feeling" . Altså er forskellene så marginale for en kræsen superbruger, at førertrøjen nærmest deles .
Så alt andet i går rundt oplever i butikkerne skyldes indstillinger og signal . Redigeret af Lennon - 10-Juni-2010 kl. 19:22 |
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
![]() Redigeret af Hother - 10-Juni-2010 kl. 19:31 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
Hother fuldstændig enig. fik også kuro fornemmelsen, og det er første gang det er sket siden pioneer lukkede og slukkede.
Lennon selv med setting på normal og uden at røre står tvet godt til butik, der er self lidt for meget push på farverne, men man stadig tydelig se hvor godt det tv er. hother hvilken indstilling kører du med i professionel. fik lige overtalt min kollega til at købe et vt20 50".
|
|
Samsung 65HU7505
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
http://gizmodo.com/341431/pioneer-9mm+thin-concept-plasma-ogled-from-all-angles syndt den aldrig kom :( |
|
Samsung 65HU7505
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
var det ikke bedre hvis vi fik en skærm som var bedre på alle områder?
det venter de fleste nok på en pioneer er alså ikke fejlfri Men tror ikke plasma teknologien bliver meget bedre end pio der skal en anden panel teknologi til |
|
![]() |
|
Thomas_R ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 87 |
![]() |
Tror ikke man skal forvente kvantespring - ligemeget hvilken teknologi der satses på ikke engang oled..
Pioneer kunne bare noget, som andre først er ved at "lære" nu (panasonic, Samsung...) Billedekvalitetsmæssigt er man på nogle områder foran Kuro men stadig bagud på væsentlige punkter såsom bl.a. sortniveau.
Der proppes mere "lir" i skærmene - og mon ikke det er det de forskellige producenter i virkeligheden kæmper om istedet for kun ren billedekvalitet ?
Herligt er det dog at se at flere af dem åbner op for ISFccc - så der er mulighed for at "pille" ved parametre der gør at billede bliver mere korrekt...
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Jeg kan helt ærligt ikke huske præcist hvad jeg skrev, og jeg har ikke tid til at tjekke, men fordi der ikke kan udpeges en vinder mellem to skærme, gør dem ikke nødvendigvis ens eller tæt på hinanden. Der er fordele og ulemper mellem V10 og 855, men de opfører sig ret forskelligt alt efter om der er lys i rummet, så de er langtfra ens. Såvidt jeg husker, så havde Samsung'en f.eks. bedst sort med lys i rummet, mens Pana'en havde bedst sort når der var mørkt i rummet. V20 har jeg ikke set, VT20 vil jeg vurdere som samlet set mærkbart bedre end 855.
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Jeg ved ikke rigtigt om jeg skal grine eller græde. Jeg tror jeg vil nøjes med at tage på ferie.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |