|
Stor blæser |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Marts-2013 kl. 12:19 |
Hej
jeg skal bruge et par stor blæser der skal skifte luften i et skab hvor jeg har en forstærker og mediacenter. gerne store men ikke noget med formeget støj. kom gerne med jeres erfaringer. |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du laver hul for oven og i bunden, vil du få en automatisk termisk luftcirkulation.
|
|
![]() |
|
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
tak for dit svar Beanie PT står låge åben og det er ikke nok. så jeg er nødtil at lave noget cirkulation i skabet.
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Coolerkit har blæsere op til 23 cm blæser, hvis ikke det er nok skal du nok gå til isenkræmmeren og bede om en gulvblæser ;-)
|
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Jeg bruger en computerblæser.
Den kører fint på 12v omformer der tænder med forstærkerens strømudtag bagpå. Kig evt her. Man kan sagtens bruge flere af gangen.
|
|
![]() |
|
René Rasmussen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2011 Status: Offline Point: 12 |
Jeg synes du skal kigge efter scythe blæsere.. de er nok blæsernes uukronede konge.. De flytter meget luft og gør det støjsvag.. Og der er et par muligheder for at få strøm sat til.. Fx en gammel Nokia lader.. 3310 opladeren plejer at være meget tæt på det output du skal bruge.. Alternativt kan du "kortslutte" det en computer strømforsyning og bruge strøm derfra.. Sidste mulighed fra mig kunne være en universal adapter / multi adapter
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |