|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Trucks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() Sendt: 30-Maj-2009 kl. 07:32 |
Jeg er på jagt efter en stor fladskærm mindst 56" og gerne større. Jeg vil gerne kunne holde mig inden for et budget på 30.000,- kr. Men hvad får man få disse penge. TVet skal være køre 1080p. Kan det evt. betale sig at køre til Tyskland ? Forslag modtages med kyshånd. Nb. Jeg har overvejet projekter løsning men tror ikke at det ville være en god løsning da indkøbet er til en lys stue. Den ønsket størrelse på tvet skyldes at min afstand til tvet er godt 5 meter. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
du køber jo bare en pioneer i 60 tommer og ligger et par tusinde til. Så kommer du sikkert ikke at savne en projektor.
Det bedste tv du kan købe i den størrelse. Samt den bedste skærm der er lavet. så et meget nemt valg |
|
![]() |
|
truehorses ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Hvis den altså kan fåes endnu... Et alternativ kunne være LG60PS8000 som jeg mener ligger omkring 22-23 kilo kroner
|
|
truehorses
LG50PS7000 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
eller denne samsung 855
http://www.hifiklubben.dk/produkter/billede/plasma_tv/samsun g_ps58b855y1w_plasma-skaerm.htm |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Hvorfor nøjes med mindre end verdens bedste. Pioneer 6090 eller krp-600a de koster lidt mere end budgettet. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Jeg syntes du skal tage dig en kigger her der kan du få en Pioneer LX-6090H til 28999,- som er 60" og under dit budget.. prisen er iøvrigt inklusiv fragt så du selv er fri for at bakse med den.. kører du selv til sverige og henter den kan du sikkert få lidt for fragten, du finder ingen skærm i den størrelse til den pris nogen steder hvor der også er taget højde for billedkvaliteten. Og vil du flotte dig lidt kan du købe Pioneer KRP-600A men så springer du altså dit budget. Jeg har selv købt min skærm hos byttv og de har levet til mine forventninger indtil nu. Du vil på sigt kunne få den skærm ISF kalibreret så den yder sit optimale, og billedkvaliteten vil derefter være det mest optimale indenfor dit budget (ISF Kalibrering koster 2800,- så den vil rykke det lidt men det er klart det værd |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Jeg mener KT-Radio har tilbud på Pioneer 60" til under 30.000
![]() |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Sparshop har også http://www.sparshop.dk/lcd_plasma_tv/pioneer/pioneer_pdplx60 90h_906_da.html på lager
Redigeret af Sploink - 30-Maj-2009 kl. 10:55 |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Online Point: 3195 |
![]() |
Hvis du bor i Århus, har www.scalahifi.dk også Pioneer...
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12473 |
![]() |
Køb et 60" Pioneer. Det kan ikke gå hurtigt nok.
|
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
Ja pioneer er det bedte billedet messigt men slå nu kold vand i blodet, måske han har behov for DVB-C tuner!? Streaming funktion eller andet. Er er nogle stykker du kan overveje: Pioneer 6090H, KRP-600A uden digital kabel tuner. Bedst billede kvalitet. Samsung nye 58B855 plasma med det hele og meget tyn samt strømbesparende og god i lyse stuer. Deres Nye LED (LCD) tv eller deres 6 serie og op er heller ikke dårlige med lidt indstillinger. LG's 8000 serie som jeg ikke kender for meget til, men er et igen tyn design tv med nogen farve indstillinger (THX) Panasonic's nye skærme, ja der er mange at vælger imellem men skriv lidt mere om hvad du har behov af funktioner og hvad du skal bruge tv'et til og med (tv signaler)
|
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
|
the_rieper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 545 |
![]() |
Jeg havde klart taget en mindre skærm til tv og så en projekter til film og spil om aftenen. lige meget hvor godt pio er kan det på ingen måde hamle op med en projektor.. du burde kunne få en god projektorløsning for omkring 22-23k og så har du 7-8k tilbage som du sagtens kan få en fin skærm omkring de 42 tommer for..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |