|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
Uopfordret? - så er det sgu god stil |
|
![]() |
|
MF1971 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 512 |
![]() |
Ja, det var nemlig uopfordret, så hvis der er andre, som har købt den til 10.000 indenfor de sidste par måneder, skulle måske prøve at henvende sig i HFK, måske er heldet med dem... Mvh Michael/MF1971 |
|
Mvh
Michael/MF1971 Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855 |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Tjaah. De er smarte nok med deres gavekort. Så bliver pengene stadig brugt i deres butik
![]() |
|
![]() |
|
MF1971 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 512 |
![]() |
Ja, det er måske rigtig nok, men da jeg køber meget hos dem, er det da en fin gave. Det gjorde til at jeg fik mine hovedtelefoner opgraderet. Mvh Michael/MF1971 |
|
Mvh
Michael/MF1971 Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855 |
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
Det er da helt klart god service fra HFK's side! De kunne jo bare have valgt at være ligeglade som så mange andre butikker sikkert villle være.
![]() |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
ja det ville jo faktisk være helt fair at sige "det er bare ærgeligt", sådan er det jo de fleste gange, hvis man får købt på et lidt for tidligt tidspunkt
|
|
![]() |
|
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
Prisnedsættelsen skyldes, at Denon dumpede prisen i resten af Europa grundet faldende salg. Vi erhvervede en større sending 3800 til fordelagtig pris og derfor faldt den til de 10 kilo. Herefter gik der 1 mdr. og Denon valgte så at sætte prisen yderligere ned. Det kom lidt uventet og derfor denne service overfor de kunder der har købt til 10 kilo. Det gælder iøvrigt også for de kunder der har købt 2500BT indenfor den seneste måned. Her det så blot et gavekort på 500,- der dumper ind ad døren. |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Nu er jeg ikke den store fan af HFK, men det de har gjort her er dælme flot ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Sionic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2009 Status: Offline Point: 165 |
![]() |
Denon's BD flagskib hedder DVD-A1UD. Ka' bestilles i HFK for 35.000 bananer. Der kommer flere mindre (billigere) BD modeller inklusiv en universal player, DBP-4010UD, ligesom DVD-A1UD'en. Så mon ikke det også forklare noget af prisfaldet? |
|
![]() |
|
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
Hvorfor er det lige at en Bluray afspiller skal koste så ustyrligt meget? De 15k som 3800'eren kostede til at starte med er da helt hen i skoven, selv efter prisnedsættelsen til 7500,- syntes jeg det er utroligt mange penge. Vil nok ikke give ret meget mere end 3000,- for en highend afspiller. Men sådan er det vel når man vil have det sidste nye.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Priser kan man altid diskuttere. Men man kan under ingen omstændigheder sammenligne en sædvanlig "husholdnings BD afspiller" med f.eks. den nævnte Denon. Der er ret stor forskel i komponeter, byggekvalitet osv. Om man så forstår at værdsætte kvalitets forskellene eller ejerglæden om man vil, er en helt anden ting |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12429 |
![]() |
Man fik altså heller ikke en high end dvd-afspiller til 3000,-. I dét prisleje kan man vel kalde dem entry level, hvis vi lige glemmer Oppo'erne og deres performance. Min Denon DVD-2930 stod oprindeligt i næsten 7k og må betragtes som værende 'mid end', mens storebroderen DVD-3930 såvidt jeg husker oprindeligt stod i 11k, og det var vel der 'high end' startede. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |