recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - STOR roser til SHG
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSTOR roser til SHG

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
perhansen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 160
Direkte link til dette indlæg Emne: STOR roser til SHG
    Sendt: 06-Marts-2008 kl. 14:06

Sendte mit grafikkort til SHG om lørdagen da det var defekt og stadig garanti på det.

Om mandagen kl. 10,00 får jeg en mail fra SHG på at de har modtaget pakken, kl. 11,15 får jeg igen en mail der fra på at de har testet det, og det er defekt, og de sender det tilbage til leverandøren samme dag.

Allerede om onsdagen, får jeg igen en mail fra SHG kl. ca 15,00 på at de har pakket og sendt et nyt grafikkort til mig, det gamle var et Geforce 7950, og det nye de har sendt til mig er et Geforce 8800 GT.

Det KALDER jeg for en rigtig GOD og MEGET hurtig service – magen til GOD service skal man lede længe efter – SÅDAN SHG.

Med venlig hilsen
Per Hansen

AaB Ishockey

Panasonic PZ800 50 tommer
Til top
brafi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Februar-2008
Point: 103
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2008 kl. 19:17
Jeg vil så lige komme med lidt kritik til dem!

Jeg bestilte 3 harddiske den 10/1 2008 og forventede modtagelse den 11./1.
Men intet kom, selvom track&trace sagde de skulle komme.
Ventede et par dage, og efterlyste pakken i posten.
Herefter kontaktede jeg SHG, som ville sende en erstatningspakke, men da jeg stod og manglede harddiskene, købte jeg disse, gennem en anden forretning, og ønskede pengene tilbage, for shg-pakken.
Da dette skal erstattes af post danmark, gik der 14 dage, før jeg fik brev om at pakken ikke var modtaget, og at jeg nok skulle kontakte posten, hvis den dukkede op. Dette brev blev sendt den 25. januar.
Så langt så godt.
Men post dk sendte brev til SHG, om info om deres indkøbspris, den 29. januar så de kunne udbetale denne pris.

I dag den 6/3 har shg endnu ikke svaret på dette brev, og trods 3 opringninger til supporten, skedte der intet.

Derfor ringede jeg til bogholderiet, og forklarede dem alt dette, og nu skulle pengene gerne være på min konto i morgen!

Alt i alt er jeg glad for SHG, og har købt MANGE ting gennem dem, men at trække sådanne en sag som denne ud, som de gjorde her, bør ikke være lovligt for et så stort firma som dette.
Til top
SuperJunior Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Februar-2008
Point: 179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2008 kl. 19:31

Oprindeligt skrevet af brafi brafi skrev:

Jeg vil så lige komme med lidt kritik til dem!

Jeg bestilte 3 harddiske den 10/1 2008 og forventede modtagelse den 11./1.
Men intet kom, selvom track&trace sagde de skulle komme.
Ventede et par dage, og efterlyste pakken i posten.
Herefter kontaktede jeg SHG, som ville sende en erstatningspakke, men da jeg stod og manglede harddiskene, købte jeg disse, gennem en anden forretning, og ønskede pengene tilbage, for shg-pakken.
Da dette skal erstattes af post danmark, gik der 14 dage, før jeg fik brev om at pakken ikke var modtaget, og at jeg nok skulle kontakte posten, hvis den dukkede op. Dette brev blev sendt den 25. januar.
Så langt så godt.
Men post dk sendte brev til SHG, om info om deres indkøbspris, den 29. januar så de kunne udbetale denne pris.

I dag den 6/3 har shg endnu ikke svaret på dette brev, og trods 3 opringninger til supporten, skedte der intet.

Derfor ringede jeg til bogholderiet, og forklarede dem alt dette, og nu skulle pengene gerne være på min konto i morgen!

Alt i alt er jeg glad for SHG, og har købt MANGE ting gennem dem, men at trække sådanne en sag som denne ud, som de gjorde her, bør ikke være lovligt for et så stort firma som dette.

Det skal siges, at når du benytter dig af sådan en fortrydelsesret, så har SHG 30 dage til at tilbagebetale dine penge ifølge forbrugeraftaleloven.

Efter de 30 dage bliver der lagt 11,75% (deromkring) på beløbet i renter :)

Til top
brafi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Februar-2008
Point: 103
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2008 kl. 19:58
Ja. Ved godt de har 30 dage til det, men gælder det ikke fra den dag, jeg melder varerne for savnet?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu