|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Jeg kan ikke forstå at man ikke betragter en bedømmelse under disse betingelser som det rigtige. Korrekt er, at ikke alle TV er med, men en bedre testmetode kan vel ikke opnås. Hvad er alternativet egentlig til en test hvor de testede TV er skjulte så ingen kan se hvad der er hvad, både når der vises et billede eller høres på lydsiden. Er der nogle positive forslag til det? Og selv om man ikke er enig i udfaldet, syntes man dog at være gået frem på en ærlig og reel måde. Kan det gøres anderledes uden kritik? Bedre? Og hvorfor skulle man afbestille Tænk af denne grund. Er det ikke ok da? Ja, udfaldet er jo ikke så godt kan jeg godt se ![]() |
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Jeg syntes det er forkert at fremstille LCD TV som noget der har overdrevne farver. Det har det jo ikke når det er justeret rigtigt. Der er heller ikke "forkerte" farver, så som, for grønt græs eller lignende. Ikke når den rigtige justering er fortaget.
Det er korrekt at mange fabrikanter tvinges til at lave fabriksindstillinger der bruger overdrevne farver og kontraster, fordi det skal ses med andre TV i en butik, men der er jo også noget der hedder brugerindstillinger og hvor det korrekte farve niveau kan sættes, sammen med de andre indstillinger et TV kan have og så når man jo ikke frem til noget der forkert eller overdrevet. Ellers er der noget galt med det pågældende TV eller manden der indstiller. Det er et dårligt argument at lade som om et LCD TV overdriver af natur. Det er ikke rigtigt efter min opfattelse Det kan stilles til at være det, men det kan alle tv. Det beviser ikke noget. Det er ikke teknikken omkring LCD der fejler noget her. Det er manden der vil sælge sit TV der sætter indstillingerne for højt eller man gør det derhjemme efter eget ønske. Redigeret af Ken_T - 03-September-2007 kl. 08:42 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |