recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stor værditab at købe fladskærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStor værditab at købe fladskærm

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Klyde Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Emne: Stor værditab at købe fladskærm
    Sendt: 14-August-2006 kl. 22:32
Jeg påtænker at købe Pioneer rxe 436. Kan se på hifipriser.dk at det er faldet med kr. 1.000,- fra uge 32 til uge 33.
Er det fordi Pioneer har nye modeller på vej. Hvis det er kan jeg så forvente at modellen falder yderligere hurtigt i pris.
Det er jo lige før at tabet ved køb af en fladskærm er større end køb af en ny bil.

Redigeret af Klyde - 14-August-2006 kl. 22:34
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2006 kl. 23:02
Pioneer har nye modeller på vej, men om det er årsagen til prisfaldet skal jeg ikke kunne sige. En prisændring på 1000 kr for et TV til 20.000+ kr lyder dog ikke usædvanligt.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Point: 890
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2006 kl. 23:27

En af de dårligste investeringer man kan foretage, er i ny teknologi. Om et par måneder er det altid lidt billigere. Men bliver man ved med at vente får man jo aldrig noget. Specielt udviklingen på fladskærme går hurtigt, så "stabile" priser er næppe noget vi kommer til at se de næste mange år.

/Nils

           
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu