|
Store Netflix tråd |
Besvar ![]() |
Side <1 5758596061 87> |
Forfatter | |
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8671 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du på ATV opretter din egen undertekst konfiguration - http://digitalt.tv/ny-software-til-apple-tv-med-gule-netflix-undertekster/ - så mener jeg ikke at de sidder så højt.
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den metode brugte jeg også som det første. Skal prøve lave en billedsammenligning tror jeg, synes bare de står "højt" på Apple tv.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Circon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2005 Status: Offline Point: 299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa
Jeg har også brug for lidt hjælp. Jeg kan godt se Netflix på min nye bærbar ( i 3 intel processor med intel hd 4400 ) via browser, men hvis jeg prøver via app´en har jeg ca. efter hver 10 - 15 sekund sort skærm i 2 sekunder. Nogen forslag? Vh Martin
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@Circon
Har du nyeste grafikdriver fra din bærbar producent eller fra Intel? Ellers prøv afinstallere Netflix app og installere den via store igen. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Circon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2005 Status: Offline Point: 299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa
Jeg har prøvet at geninstallere netflix og opdateret driveren til nyeste version.
|
|
![]() |
|
jbl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej alle
Jeg ved at der på IMDB er en dansk bruger, der har lavet en liste over de bedste film på Netflix Danmark, men kan ikke finde den igen. Er der nogen der ligger inde med linket til den? |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Havde jeg aldrig hørt om, men du må gerne dele linket, hvis du finder ham igen.
|
|
![]() |
|
jbl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå, det lykkedes mig selv at finde den...
Bedste film på Netflix Danmark: http://www.imdb.com/list/ij2JOgCsiRc/?start=1&view=detail&sort=user_rating:desc&defaults=1 Bedste serier på Netflix Danmark: http://www.imdb.com/list/FQ9W5jqEoMc/?start=1&view=detail&sort=user_rating:desc&defaults=1 |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6338 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skal klikke på et link på unblock-us, når jeg vil se noget på Netflix US (skal klikke en gang om dagen, så kan jeg også se noget senere samme dag uden at klikke igen)
Det er vist noget med, at adressen er dynamisk? Jeg er ikke teknisk Netflix DK kører bare Hvorfor er der forskel? Hvad kan jeg gøre for at undgå at skulle klikke hver gang? Redigeret af jake51 - 09-Marts-2014 kl. 12:32 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Adressen er dynamisk, ja. Men du skal ikke klikke hver gang du vil se noget. Klik en gang, når du vil se noget på den amerikanske Netflix. Hvis det er den amerikanske du skal se fra næste gang, skal du ikke gøre noget. Den husker din indstilling. Det er kun hvis du skal se noget fra en anden "region", du skal ind og klikke.
Det der menes med, at den er dynamisk, er bare at du højst sandsynligt aldrig får den samme ip igen, når du vender tilbage til den amerikanske. Hvis Unblock US er sat op i din router, kan du med fordel hente en app til din smartphone, hvor du kan skifte Netflix "region". Bare telefonen er logget på det samme netværk. Men det virker ikke, hvis Unblock US er sat op i din afspiller.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6338 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OK
Jeg skifter jo mellem DK og US Jeg kan nøjes med at klikke på min iPad ![]() Så må jeg lade DK være et stykke tid, ser The Returned og Revenge sæson 2 på US Den franske serie The Returned er rigtig god, kan anbefales Redigeret af jake51 - 09-Marts-2014 kl. 16:31 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
svenlind ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2009 Status: Offline Point: 107 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej,
I går (20-3-2014) og idag var der kun stereo på Netflix via Apple TV3, altså ingen surround. Jeg har prøvet med mange forskellige film. Andre tjenester på Apple Tv kunne godt sende surround, og Netlix plejer da også at være uden problemer. Hvis jeg prøvede de samme film med min HTPC og Win 8.1 app'en var der surround lyd. Jeg har ikke lave nogen ændringer i mit udstyr. Nogen der har observeret det samme, eller har nogen forslag? |
|
Panasonic TX-65GZ950. Denon AVR3600H. MKSoundsystem 750 som 5.1.2.
Panasonic UB 820 4K. Apple TV4K. Harmony 900. Intel "Next |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 5758596061 87> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |