|
Store Netflix tråd |
Besvar ![]() |
Side <1 6061626364 87> |
Forfatter | ||||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
2 nye problemer med Netflix.
1. Hverken på iPhone eller Apple TV kan jeg lave en "min liste" på Netflix US udgaven. Er det kun i DK det er muligt? 2. Underteksterne er stort set alt tid med Store Bogstaver, når jeg ser gennem Apple TV, kan det ændres? |
||||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||||
![]() |
||||
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
|||
1. Ja det er kun på DK du kan det. 2. Det er formentligt også på US udgaven, de tekster er beregnet til døve/svagthørende og muligvis svagtseende, det er derfor de er store. |
||||
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24807 |
|||
Åben Apple TV. Gå i generelt, tilgængelighed, menuen tilgængelighed, skal stå i til, gå ind i format. Derinde kan du selv oprette en format. Så er det bare, at lege med det.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|||
Du kan kun lave watch-list i det land, du betaler til Netflix. Jeg betaler til den amerikanske version, så det er kun der jeg kan lave lister.
|
||||
![]() |
||||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
|||
Det er gjort, men ingen mulighed for at skifte mellem store og små bogstaver. Har så fundet ud af, det åbenbart kun er nogle serier og film hvor underteksterne er store bogstaver, dog stadig vildt irriterende. |
||||
|
||||
![]() |
||||
|||
Tak for opklaringen :). |
||||
|
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24807 |
|||
Det lyder tosset. Jeg har da mulighed for, at ændre størrelsen.
![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
|||
Undertekster med versaler (kun store bogstaver) er Closed Caption. De kan vist ikke ændres.
Almindelige undertekster kan ændres. Jeg har ikke tændt ATV for at se efter.
|
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
![]() |
||||
|||
Under hvilket punkt? |
||||
|
||||
![]() |
||||
|||
Under hvilket punkt? [/QUOTE] Åben Apple TV. Gå i generelt, tilgængelighed, menuen tilgængelighed, skal stå i til, gå ind i format. Derinde kan du selv oprette en format. Når du så har oprettet et nyt format, så er der mulighed for lille, mellem, stor og ekstra stor. Du skal jo oprette et format først.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
|||
Åben Apple TV. Gå i generelt, tilgængelighed, menuen tilgængelighed, skal stå i til, gå ind i format. Derinde kan du selv oprette en format. Når du så har oprettet et nyt format, så er der mulighed for lille, mellem, stor og ekstra stor. Du skal jo oprette et format først. Redigeret af Flemming Larsen - 13-April-2014 kl. 11:16 |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
|||
Åben Apple TV. Gå i generelt, tilgængelighed, menuen tilgængelighed, skal stå i til, gå ind i format. Derinde kan du selv oprette en format. Når du så har oprettet et nyt format, så er der mulighed for lille, mellem, stor og ekstra stor. Du skal jo oprette et format først. [/QUOTE]Har oprettet et format men kan simpelthen ikke se nogen steder hvor der kan ændres mellem bogstav størrelse ![]() |
||||
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6061626364 87> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |