|
stort mørklægnings rullegardin |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KillBoxOne ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-September-2012 kl. 20:06 |
Hej
jeg har bygget min stue om, og mangler nu jeg mørklægnings rullegardin
mit problem er dog at det skal være 360 cm bredt og 140 cm i højde
gardin skal være sort og lukkke lyset 100% ud
kender i nogen der laver sådan et gardin?
|
|
Panasonic TH-50PZ800
Epson TW3200, Hivilux TX 120" Panasonic DMP-BDT 110 Onkyo NX-NR609 DALI Concept 8 DALI Concept CT DALI Concept 2 DALI IKON SUB Harmony One |
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror, at du af vægtmæssige hensyn skal dele gardinet op i to.
Jeg ledte selv efter en længere løsning, dog ikke i den længde du efterlyser, men gardinmanden var ikke voldsomt begejstret for længder meget over 2,5 meter, da gardinet bliver ret tungt som mørklægningsgardin. IKEA leverer i øvrigt færdige løsninger op til 2 meter (i hvert fald da jeg kikkede for et par år siden). |
|
![]() |
|
KillBoxOne ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Panasonic TH-50PZ800
Epson TW3200, Hivilux TX 120" Panasonic DMP-BDT 110 Onkyo NX-NR609 DALI Concept 8 DALI Concept CT DALI Concept 2 DALI IKON SUB Harmony One |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |