|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thma77 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2008 Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 16-Juni-2009 kl. 13:59 |
Hej igen... jeg har kig på denne forstærker, men den findes ik i nogen butikker mere..
Jeg ville rigtig gerne høre den først, så er der nogen i nærheden af Ringsted-Midtsjælland der har denne model og vil lade mig høre den ?
Har endnu ik helt bestemt mig for højttaler og sub, men det kommer...
|
|
![]() |
|
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
![]() |
http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=11001235 00
Den? Tror sagtens den kan skaffes hvis du høre ind i en fona og spørger om de kan hente en hjem fra en anden butik, hvis de ikke selv har en |
|
![]() |
|
janbau ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Horsens Status: Offline Point: 360 |
![]() |
Du kan købe den i Sony-center Vejle ved jeg til 2499 kr . Jeg var der igår og ville købe en men opdagede så at den ikke kan opskalere til 1080 P men til 1080 i ifølge ekpedienten . Det kom meget bag på mig da jeg så ikke ville kunne få fuldt udbytte af men Sony Bluray afspiller . Men de har lige Pt tilbud på STR 2400 Es til kun 3333 Kr men det er kun den blake model der har denne super pris . Og det må siges at være meget billigt for denne super Reciever . Så den tog jeg hjem og tængte over da jeg helst vil have en Sort model . Så idag den 18-06-09 tog jeg så ned og tog en snak ang STR DG 820 manglende opskalering til 1080 p det står på Sony hjemme side at den kan køre 1080 p så hvad er rigtig ? Han siger stadig at den opskalerer til 1080 i . Så jeg tog Str 2400 Es det er også en super forstæker og så til den lave pris på edbpriser koster den ca 5500 Kr . Redigeret af janbau - 18-Juni-2009 kl. 16:49 |
|
![]() |
|
mejersken ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 319 |
![]() |
den kan godt sende et 1080/24 signal igennem |
|
![]() |
|
janbau ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Horsens Status: Offline Point: 360 |
![]() |
Ja det skulle den kunne gøre men ekpedienten sagde igen idag at selv om det bliver sendt igennem vil det kun være 1080 i som kommer på skærmen . Jeg er godt klar over at der ikke findes opskaleringsmuglighed i selve forstækeren . Så hvorfor han holder på at det kun er 1080 i ved jeg ikke . |
|
![]() |
|
René M ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Vejle, DK Status: Offline Point: 248 |
![]() |
Jeg har en dg 820 og den kan godt sende 1080/24 signal gennem hdmi.
|
|
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E Panasonic SC-HTB520 Panasonic DMR-BCT730EG 500GB Panasonic DMP-BD35 |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Fordi nogle Fona ekspedienter har jord i hovedet og ikke burde være ansat andre steder end på lejre forsøgscenter hvor de ikke kan fylde andre folk med tekniksludder de ikke har forstand på. ![]() |
|
![]() |
|
mejersken ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 319 |
![]() |
iøvrigt står det også på sonys hjemmeside at den ikke kan opskalere til
1080p, du skal bare nærlæse teksten, og holde musepilen over egenskaberne |
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() |
omkring pass-through fra sony-europe.com:
|
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
![]() |
|
thma77 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2008 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
http://www.getmore.dk/detalje-side.aspx?ProductGuid=STRDG820 B%2EECE
de skriver også 1080P, jeg ville ik stole på Fona ekspedienter.. For mange dårlige oplevelser hos dem, men har haft mange gode oplevelser hos Getmore, som til gengæld har en skidt omtale. Jeg køber den, lyder til at dem som har den er fuld tilfredse og så må min sp blive brugt til højttaler |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |