|
Står og skal bruge en Switch ? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Januar-2012 kl. 12:49 |
||
Heysa
kender ikke meget til sådanne en fætter, så må lige høre af .. skal bruge ca 8 porte og påtænker at der skal være POE og meget stabil.. Den skal smide internet ud til 6 værelser og til et trådløs AP, og kan ikke lige forstille mig mere ;) men det er i min ende ![]() nogen byd på hvilken eller er det og nive en fra edbpriser .. ligger gerne 1-2000.- + hvis det er ..
|
|||
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|||
![]() |
|||
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Et godt sted at starte er http://www.smallnetbuilder.com/lanwan Har du virkelig brug for Power Over Ethernet? |
|||
![]() |
|||
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
||
Jepz til POE, men ved ikke om en POE er nok, tænker det er kun til et AP og ville måske gerne have muligheden for 2 AP Og kender godt til siden.. men have lige glemt den ![]() takker
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
||
En POE injector (eller 2) udvider udvalget enormt. Men pas lige på med POE injector og Gigabit! De kommer op at slås om lederne!
BS |
|||
![]() |
|||
||
Har sidet og læst på disse 2 ting, og ved ikke lige om det er den optimale løsning !
& input motages ;)
|
|||
|
|||
![]() |
|||
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
||
Det er svært at vide om det er den optimale løsning uden at vide mere, men det ser da fornuftigt ud.
(Modem?) -> Router -> DGS-1210 -> 2xDAP-2590 + 8xPC
|
|||
![]() |
|||
||
Modem/router bliver den TDC levere til Home duo 50/5, og via DGS-1210 fordelt ud til 6-8 stik i væk og med muligehden for trådløs via de 2xDAP-2590 og gæste netværk osse via det trådløse. wii, ps3 div media players, mobiler mm på det trådløse netværk.. Der skal tilsluttes et par arbejdes pc'er og måske en nas / server samt et par bærbar på netværkede Håber at det kan give lidt afklaring
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
||
Jeg har 1 stk. Cisco 8 port gigabits Switch til salg og 1 stk. Cisco 8port POE Gigabit switch
|
|||
![]() |
|||
||
Kan du ikke lige linke til dem ?
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
||
Cisco
8-Port Gigabit Switch
Small Business Managed Switch, with Maximum PoE, SRW2008MP ![]() |
|||
![]() |
|||
||
den anden ser mange til ud men se her:
de kan evt. kobles i rack skab beslag med følger.
|
|||
![]() |
|||
||
Tak for links
![]() ![]() |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |