recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stream fra Android til Apple tv 4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stream fra Android til Apple tv 4

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1970
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2021 kl. 22:26
Oprindeligt skrevet af cjoscar cjoscar skrev:

Oprindeligt skrevet af Erik K Erik K skrev:

Det problem har du ikke med Chromecast med Google-TV.

På den installerer du bare en VPN og appen fra ZDF, så kører det uden dikkedarer.
Du kan også hente app til ARD og andre frie kanaler som f.eks. Østrig og flere andre.

Det bruger jeg sammen med den medfølgende fjernbetjening.

Ok, det lyder som om det er en god løsning

Og hvis du i forvejen har et Android TV (eller en eksisterende Android TV enhed) kan du også gøre det på et sådant uden at behøve ny ekstern boks.

Redigeret af TBC1 - 28-Juli-2021 kl. 22:28
PC:7800X3D,RTX4090 GB-Gaming OC,32GB DDR5@6K-CL30,LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019
Sovevær.:KD-65AF8,HTP-075,ATV4K
Til top
Erik K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-November-2020
Status: Offline
Point: 263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2021 kl. 22:01
[/QUOTE]
Og hvis du i forvejen har et Android TV (eller en eksisterende Android TV enhed) kan du også gøre det på et sådant uden at behøve ny ekstern boks.[/QUOTE]

Det er korrekt, men det går jeg ud fra, at TS har styr på. Smile

Jeg har selv et 1. generations smart-TV og det er IKKE særligt smart - jeg fik dog en god og moderne løsning ved hjælp af den nye Chromecast med Google TV.

Den er jo noget billigere end et nyt TV og så bliver den opdateret, hvilket en del TV ikke gør.

Opdateringer kommer hurtigt, da de kommer direkte fra Google, så jeg skal ikke vente på at en producent får taget sig sammen.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu