|
stream fra nas til smartTV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Di Gio ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2007 Status: Offline Point: 91 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Februar-2012 kl. 10:05 |
Hej
Jeg har en Synology 211+ nasserver hvor jeg har sat DLNA til at køre så jeg kan streame fra mit SmartTV(Panasonic tx-p55tv30e) alle filmene er i MKV format (x264) endten med faste undertekter eller en srt fil som ligger ved siden af i samme navn som mkv filen. Mit problem er at det kun er 50% af filerne jeg kan afspille og 10% af dem hvor jeg kan se med undertekter. Er det opsætningen på nas jeg gør forkert eller skal der installeret noget mere for det fungere? |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej, det er højst sandsynligt dårlig understøttelse fra TV'ets side. Jeg har endnu tilgode at se et TV der for alvor kunne læse mange forskellige formater.
Du skal nok i gang med at omkode dine film og overveje hvordan du ripper i fremtiden hvis du skal se dem fra dit TV. /ask |
|
![]() |
|
det er sgu øv... jeg kan hellere ik læse en alm iso fil. kan det virkelig passe?
|
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Det kan sagtens passe. De fleste tv kan nærmest kun læse .wmp eller .avi
At du overhovedet kan læse nogen .mkv filer vil jeg mene er over gennemsnit.
|
|
![]() |
|
BaSsE_- ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
Jeg har en Qnap nas.. og har twonky medieserver kørende der på, og kan afspille alle mkv filer på mit samsung, inkl sub... det super nice.....
![]() |
|
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy - |
|
![]() |
|
Twonky medieserver kan det ligges ind på alle nasserver? er ny på dette område så kender ik rigtig til det.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |