|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
tommyhj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 112 |
![]() |
Har lige været igennem en hel masse problemer for at få TVersity til at fungere...
- Afinstallér alle gamle DIVX, Xvid osv. codecs - Installer nyeste FFDSHOW codec (http://www.afterdawn.com/software/video_software/codecs_and _filters/ffdshow.cfm) - Sørg for at alle videoer du vil bruge kan afspilles i Windows Media Player 10/11 (så kan TVersity nemlig også se dem) - Installer TVersity - Installer PS3 patch - Sæt den i "General" til Sony Playstation 3 - Under transcoder, when to transcode: "only when needed" - Optimization: speed (jeg har en langsom PC...) - Connection speed: Wireless G, good (så er man sikret at den holder sig inden for rammerne - sæt den alt efter dit netværk) - Max video resolution: 640x480 (Ellers er videoerne ret grimme) Det virker fantastisk godt! Konverterede en film til MP4 h.264 og afspillede lokalt på PS3 og det så fint ud. Men TVersity kan konvertere den samme video ON THE FLY, over wireless, NØJAGTIG lige så flot, i samme opløsning! 2 dages konvertering af Battlestar Galalctica forgæves... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
member ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2007 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Hvordan er kvaliteten af at streame en HD DVD via TVersity??
|
|
![]() |
|
mirage ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Så vidt jeg ved kan man ikke streame dvd fra harddisk via WMP (man ikke kan oprette en playlist med ifo-filen). Er der nogen der kender software hvor det er muligt af streame / afspille en fuld dvd (ikke vob-filer enkeltvis) via ps3 ? |
|
![]() |
|
Bechman ![]() Redaktionen ![]() ![]() Recordere.dk Teamet Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
Min PS3 finder Pc´en så snart den starter op, men efter 3 sek. ca. ryger forbindelsen. Derefter kan jeg logge på igen, men så går der op mod 5 min. før PS3 igen finder PC´en. Har I en ide til, hvad der kan være galt? |
|
![]() |
|
Hardgrove ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Har godt set dette råd andetsteds også, men jeg går i står ved punkt 6. Jeg har tændt for min PS3, og den er logget på nettet, men der kommer stadig intet "ukendt ikon" frem, når jeg klikker "Share my media" (eller hvad der nu står i min danske udgave). Råd? |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Start med at chekke følgende. Under egenskaber for netværk på din PS3, står den så som NAT2 og UPnP enabled ? Under indstillinmger i PS3 er der et eller andet der hedder modtag media server signal eller sådan noget. sørg for at den er aktiv. På din PC, har du en firewall der blokerer signalet fra PS3 ? Redigeret af Klondike - 02-August-2008 kl. 14:13 |
|
![]() |
|
Hardgrove ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Nat type står som "type 2", men UPnP står som "ikke tilgængelig" - hvordan fixer jeg det?
|
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
I din routers opsætning er der et punkt der hedder noget med enable UPnP eller sådan noget prøv og se om det er slået til.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hmm, den står som "enabled", men PS'en viser stadig "ikke tilgængelig". Det er en linksys router, hvis det har noget at sige. Er det evt. i WMP, at problemet ligger? |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Nej - det er sandsynligvis din router der er problemet. Der har været talrige eksempler på routere der ikke fungerede godt sammen med UPNP og discovery af PS3 - prøv at se om der er en firmware opdatering til din router (hvilken linksys model er det?) - hvis ikke er der nok ikke andet at gøre end købe en ny router.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er en Linksys WRT54G.
Hvor finder jeg firmware-updates? Og er det relativt ligetil at installere disse? |
|
![]() |
|
bcravn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
http://surl.dk/4j3/ eller Linksys.dk -> downloads og vælg så din model. Bemærk hvilken hardware version du har inden du henter firmware, det er ret vigtigt. Jeg kan som bemærkning sige, at jeg ikke har noget problem med ps3'ere og WRT54G'ere de efterhånden flere steder jeg har sat denne kombo op. Redigeret af bcravn - 02-August-2008 kl. 19:08 |
|
/Bjarke
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |