|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Gelardi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
![]() |
|
faldt ikke. Jeg har ellers ca 20 m mellem router og ps3 |
||
SONY KDL-46HX855
SONY STR-DN 1000 ANTHONY GALLO Nucleus Micro 5.1 SONY PS3 500 GB PANASONIC DMP-BDT310 iPhone 5+5s16+32 GB iMac 27" iPad4,32GB3G,white iPad Air 64GB3G,white |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Jeg er netop ved at lave en anmeldelse af PLK300 sættet fra Linksys (cisco). Og jeg har præcis samme erfaring som dig. Det virker fint hvis det sidder i en stikkontakt for sig selv, men sammen med andet, så virker det ikke i 9 ud af 10 tilfælde. Det var ved at drive mig til vanvid, da jeg lagde ud med at testet sættet i 2 stikkontakter lige ved siden af hinanden og ingen problemer havde. Hastigheden er også meget lig din. Med Speedtest får jeg ca. 1.4MB/sek Bestemt ikke prangende, hvis nogen spørger mig. Til gengæld er det klippe stabilt set i forhold til trådløst net, som jeg har både 802.11g og 802.11n kørende på.
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Dem der tror det, de får sig en kedelig overraskelse Jeg testede for sjovt på TDC´s hastighedsmåler med 802.11g og n, og jeg fik nogle enorme sjove tal. Jeg ved godt man ikke kan/bør kunne teste trådløst der, men det var nu sjovt alligevel, for i flere tilfælde fik jeg en download hastighed over 85mbit. Min fysiske hastighed (altså linien) er 20mbit Udover det, så bruger jeg noget software som hedder Speedtest til at teste WAN, LAN og WLAN med. Det er rimeligt til det.
|
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Hvis PLK300 er følsom over for elektrisk støj fra apparater i samme stikdåse, er den så ikke også følsom over for støj fra apparater i andre stikkontakter på samme fase/gruppe? Der er ikke meget ide i at teste dette produkt med to stikkontakter lige ved siden af hinanden, når du i praksis vil benytte to stikkontakter i hver sin ende af huset (med en masse støjende elektriske apparater med tvivlsom CE-godkendelse i mellem sig). Selvfølgelig er kvaliteten af kablerne i den faste installation bedre end ledninger i stikdåser fra Netto, men det er næppe en alt-eller-intet forskel... |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Dem i snakker om, er det i samme stil som
denne ? |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
Ja du kan se plk300 her der er 1 stik i den ene unit og 4 ethernetstik på den anden og det er jo fordel hvis man også lige skal lave returvej til youseeboksen klarer den det i samme hug. Jeg oplever også at det faktisk er ultrastabilt, dog kørte det ikke godt for mig da den kom på i sammen bundt ledninger som hele mit anlæg er på, men så snart den havnede i sin egen stikkontakt blev den klart mere stabil... den som står på mit kontor er i en forlængerledning sammen med alle mine andre stik.. jeg havde ikke lige en ledig dåse. |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
Gelardi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
![]() |
|
jeg streamer 100 MB på ca. 30 sek...så jeg ved ikke hvad det svarer til?
|
||
SONY KDL-46HX855
SONY STR-DN 1000 ANTHONY GALLO Nucleus Micro 5.1 SONY PS3 500 GB PANASONIC DMP-BDT310 iPhone 5+5s16+32 GB iMac 27" iPad4,32GB3G,white iPad Air 64GB3G,white |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |