recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stream musik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStream musik

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Klaus.S Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Status: Offline
Point: 245
Direkte link til dette indlæg Emne: Stream musik
    Sendt: 23-Februar-2010 kl. 17:48
Hej

Nu spurgte jeg den anden dag omkring køb af musik, men hvad med af streaming musik?

Hvor kan det gøres og er kvaliteten god? Har ikke noget imod at skulle betale for det hvis det er godt.

Har selv fundet dette site (se under), men kunne da være spændene at høre om andre kender noget til nogle gode sider.

ADVARSEL! Læs de efterfølgende posts før du bruger dette link:(edit af Ole)
http://listen.grooveshark.com/  (det er gratis)


Redigeret af Ole - 26-Februar-2010 kl. 07:12
Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 728
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2010 kl. 15:29
Da jeg ville ind på grooveshark.com/ efter jeg havde set so ein ding, fik jeg VIRUS !!
Det var et falsk virus-program der poppede op og begyndte at søge efter virus på min pc. Jeg kunne ikke stoppe det igen. Det virus kendte jeg kun alt for godt da min søn samt min nabo lige har haft den. Og der var kun et at gøre efter den var kommet helt ind. Det var en formatering af harddisk og så starte forfra. Jeg redde min ved at pille net-stikket fra og så lavede jeg en systemgendannelse !!
Er der andre der har haft denne oplevelse med denne side ??
Jeg nåde ikke at se hvad der var der og nu tør jeg ikke gå der ind igen



Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2010 kl. 15:42
ja jeg så den også... og tog lige en ctrl alt del og fik joblisten frem og slettede jobbet, herefter gjorden den det ikke mere... min firewall/virusscanner reagerede ikke.. og efterfølgende scan udviser ikke noget... men pas på!!...
Mvh

René
Til top
Klaus.S Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Status: Offline
Point: 245
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2010 kl. 16:36
Tak for advarslen. Det kommer en noget lige når man går ind på siden med at din java ikke er up to date. Men det passer ikke så er formentlig der det går galt. Hvis man trykker ja til at opdatere den.

Men så er den ikke værd at bruge den side.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2010 kl. 17:11
altså min kone er vældig glad for den på hendes maccer..... der gør dem nemlig ikke noget forkert... der er enkelte numre fra tid til anden som ikke vil afspilles... men det formoder jeg er net/serverproblemer
Mvh

René
Til top
Ole Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

recordere.dk teamet

Oprettet: 04-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 874
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2010 kl. 07:14
Oprindeligt skrevet af Klaus.S Klaus.S skrev:

(...)
ADVARSEL! Læs de efterfølgende posts før du bruger dette link:(edit af Ole)
http://listen.grooveshark.com/  (det er gratis)


Jeg har rettet i Klaus.S' besked, så der ikke er flere, der klikker uden at vide, hvad de "går ind til"..

Har ikke selv prøvet linket - og jeg har ingen grund til at tro at Klaus har lagt linket med onde hensigter, så ingen forum-advarsler eller lign herfraWink

...Ole
Moderator, recordere.dk
Til top
Muele Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 747
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2010 kl. 09:35
Jeg har brugt grooveshark i en del måneder på mit arbejde og har aldrig haft problemer.
 
Husk, når i ser det "antivirus-vindue" at kigge nøje efter hvad det egentlig er. De gange jeg har set det (fra andre sider) har det altså bare været et helt almindeligt internet explorer-vindue, med en lille flashfilm eller GIF animation. Det er altså helt harmløst, blot man lukker vinduet på krydset oppe i hjørnet. Det er først hvis man klikker på "knappen" i skærmbilledet at der sker noget.
Regel nr 1: hold hovedet koldt. Regel nr 2: kig nøje efter hvad det egentligt er du ser på skærmen. Regel nr 3. Det er ofte værre at blive ramt af falsk antivirus end af en reel virus, se regel nr 1.
 
Jeg har som sagt aldrig oplevet problemer på Grooveshark. Der har sandsynligvis blot været tale om en annoncør, de ikke har har helt kontrol med. Det kan ske (og SKER (tænk f.eks. på eb.dk for ca ½ år siden)) for enhver.
 
Edit. Jeg er inde på siden nu uden problemer, så det ser ud til at de har fået fjernet den "rogue annonce".


Redigeret af Muele - 26-Februar-2010 kl. 09:36
Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 728
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2010 kl. 15:56
Oprindeligt skrevet af Muele Muele skrev:

Jeg har brugt grooveshark i en del måneder på mit arbejde og har aldrig haft problemer.
 
Husk, når i ser det "antivirus-vindue" at kigge nøje efter hvad det egentlig er. De gange jeg har set det (fra andre sider) har det altså bare været et helt almindeligt internet explorer-vindue, med en lille flashfilm eller GIF animation. Det er altså helt harmløst, blot man lukker vinduet på krydset oppe i hjørnet. Det er først hvis man klikker på "knappen" i skærmbilledet at der sker noget.
Regel nr 1: hold hovedet koldt. Regel nr 2: kig nøje efter hvad det egentligt er du ser på skærmen. Regel nr 3. Det er ofte værre at blive ramt af falsk antivirus end af en reel virus, se regel nr 1.
 
Jeg har som sagt aldrig oplevet problemer på Grooveshark. Der har sandsynligvis blot været tale om en annoncør, de ikke har har helt kontrol med. Det kan ske (og SKER (tænk f.eks. på eb.dk for ca ½ år siden)) for enhver.
 
Edit. Jeg er inde på siden nu uden problemer, så det ser ud til at de har fået fjernet den "rogue annonce".
Denne falske-virusscanner fyldte det mest af skærmen og jeg trykkede først på krydset for at komme ud af det men hjalp ikke. Derfor gjore jeg som jeg har skrevet længere oppe i denne tråd !
Jeg har efterfølgene opdateret java samt adobe--skulle man så kunne gå derind uden at dette sker igen ???
Mit virus-program gjore intet (stofas safe surf ) ??


Redigeret af cccd - 26-Februar-2010 kl. 15:59



Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2010 kl. 16:25
du kan nappe den med ctrl-alt-del også kalde joblisten frem og afbryde jobbet hvis den kommer igen.. så kommer du ihvertfald ikke til at klikke på noget forkert.
 
Jeg nappede den sådan igår da den kom hos mig... siden har jeg været inde på siden flere gange uden den er kommet igen... jeg har desuden kørt en fuld system scanning med min virusscanner uden den fandt noget.... blot til orientering
Mvh

René
Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 728
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2010 kl. 12:19
Jeg har lige prøvet at gå ind på siden igen, med det resultat at der poppede en advarsel frem. Der stod at min pc var i fare og at jeg skulle trykke ja til en scanning, hvad jeg selvfølgelig ikke gjore. Jeg brugte så joblisten til at komme derfra igen og vil nu køre en virus-scan med mit virus-program.
Men hvad er det lige der sker på denne side ??
Jeg køre med win xp på en ældre bærbar, men den skulle være opdateret nu. Er der nogen der har samme problem ??
Og hvorfor er der nogen der godt kan bruge denne side og andre ikke kan, kan jeg få et bud på det ??



Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 728
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2010 kl. 13:12
Kan lige tilføje at mit virus-program intet fandt !!



Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2010 kl. 14:09
Så vil jeg igen anbefale denne side om sikkerhed på Windows pc'er:
http://jravn.dk/?cat=10

Windows 7:
http://jravn.dk/?p=210

XP og Vista:
http://jravn.dk/?p=141
Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu