recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stream musik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStream musik

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 728
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2010 kl. 11:41
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Så vil jeg igen anbefale denne side om sikkerhed på Windows pc'er:
http://jravn.dk/?cat=10

Windows 7:
http://jravn.dk/?p=210

XP og Vista:
http://jravn.dk/?p=141
Ja det er meget godt det link---
Men det forklar da ikke hvorfor nogen kan komme ind på den site & andre ikke kan, mig selv f.sks.
Jeg kan ikke komme der ind uden at dette falske virus-program popper op ??
 



Til top
Ole Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

recordere.dk teamet

Oprettet: 04-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 874
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2010 kl. 12:14
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

du kan nappe den med ctrl-alt-del også kalde joblisten frem og afbryde jobbet hvis den kommer igen.. så kommer du ihvertfald ikke til at klikke på noget forkert.
 
Jeg nappede den sådan igår da den kom hos mig... siden har jeg været inde på siden flere gange uden den er kommet igen... jeg har desuden kørt en fuld system scanning med min virusscanner uden den fandt noget.... blot til orientering


Jeg har stadig ikke været inde på siden, men det skal ikke forhindre mig i at blande mig Wink

Ærligt talt, så synes jeg ikke, at siden lyder særlig rar, hvis man er nød til at lukke falske virusadvarsler for at bruge den..

Min erfaring er, at hvis det er den slags "reklamer", der financierer en side, så er den sjældent særlig legitim..
Kunne godt mistænke siden for at de ikke betaler for den musik de spiller..

...Ole
PS: rhsin, det er ikke et "angreb" på dig, selvom jeg citerer dit indlæg.Smile
PPS: Har som sagt stadig ikke været inde på side, så mine udtalelser bygger på hvad I andre skriver, at I har erfaretOuch
Moderator, recordere.dk
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2010 kl. 12:34
Jeg tjekkede lige siden med Siteadvisor og norton. Ingen af dem finder problemer, men på Siteadvisor er der nogle der har skrevet om pop up af falske antivirusprogrammer.

http://www.siteadvisor.com/sites/grooveshark.com
http://safeweb.norton.com/report/show?url=listen.grooveshark.com&x=0&y=0

Jeg kan godt komme ind på siden uden problemer - ingen pop up eller andet når jeg bruger Firefox på Mac.

Men i Windows får jeg også det falske antivirusprogram. Så er Siteadvisor og Norton Safeweb jo ikke meget værd, eller de to firmaer tester ikke ret tit.



Redigeret af Brixen - 28-Februar-2010 kl. 13:26
Venlig hilsen
KB
Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 728
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2010 kl. 13:39
.
 

Jeg har stadig ikke været inde på siden, men det skal ikke forhindre mig i at blande mig Wink

Ærligt talt, så synes jeg ikke, at siden lyder særlig rar, hvis man er nød til at lukke falske virusadvarsler for at bruge den..

Min erfaring er, at hvis det er den slags "reklamer", der financierer en side, så er den sjældent særlig legitim..
Kunne godt mistænke siden for at de ikke betaler for den musik de spiller..

[/QUOTE]
Nej du har ret Ole !!
Men det var fordi den skulle være gratis samt det at man blev den anbefaldet i programet SO EIN DING !!
Som jeg iøvrigt syntes er et godt program og kommer med mange gode link !!
BARE IKKE DETTE LINK Ouch



Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2010 kl. 14:18
jamen jeg er da som udgangspunkt helt enig... der er da suspekt.... om det er en bannerreklame eller hvad det er aner jeg ikke.... som andre også har være inde på er der jo også nogle danske dagblade der har været ud for noget lignende...
 
men uanset hvad så er der da tale om ualmindelig anmasende markedsføring.. som der endda er risiko for ødelægger ens computer udfra andres oplevelser.... og er sitet bare lidt seriøst skulle man jo mene de havde lukke af for den reklame.. da den jo ødelægger en ellers udmærket ide..... men mindre den kommercielle del af "virusscannere" er større.. så er det jo i virkeligheden den der er forretningen... og det andet er bare madding.
 
Så jeg vil da også understrege klik endeligt ikke ja til at installere noget fra den side... så er man ihvertfald på den sikre side.. og er man i tvivl så lad være med at gå derind
Mvh

René
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2010 kl. 17:02
Det er ikke en side jeg har tænkt mig at bruge, men kunne en af dem der er interesseret ikke prøve at skrive til grooveshark?

http://help.grooveshark.com/contact/
Jeg kan godt komme ind på kontaktsiden i Windows, den bruger ikke flash.

Første gang jeg ville prøve siden fra Windows lavede jeg et snahshot i VMware Fusion først, og installerede Flashplayer og prøvede siden, som blev lukket af en falsk antivirusreklame.

- Nu er jeg gået tilbage til det snapshot uden Flash.


Redigeret af Brixen - 28-Februar-2010 kl. 17:06
Venlig hilsen
KB
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 11:06
Oprindeligt skrevet af Klaus.S Klaus.S skrev:

Nu spurgte jeg den anden dag omkring køb af musik, men hvad med af streaming musik?

Hvor kan det gøres og er kvaliteten god? Har ikke noget imod at skulle betale for det hvis det er godt.



Jeg bruger jango.com en del, og kan anbefale den. Men kig lige her først:
http://www.siteadvisor.com/sites/jango.com

Der er også nogle der skriver om popup af antivirusprogrammer. Det er ikke noget jeg har oplevet, men jeg bruger Mac og Firefox.
Venlig hilsen
KB
Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 728
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 15:15
Hej Bixen !!
Har liget været inde på den site du omtaler--jango.com  der har jeg ikke nogen problemer med at falske-virusprogrammer der popper op.
Det har jeg derimod med den anden, som jeg nu helt har droppet !!Embarrassed



Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2010 kl. 15:14
Igennem den sidste uge har jeg flere gange været inde på grooveshark.com fra Windows XP, for at se om den falske antivirus kom frem igen. Der har ikke været noget de gange jeg har prøvet, men da jeg ikke bruger siden vil jeg ikke gøre mere ved det.

Når jeg vil høre musik på computeren, bruger jeg jango.com.
Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu