|
Stream online film/serier på popcorn hour c-200 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
marcdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-September-2008 Status: Offline Point: 58 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Januar-2012 kl. 23:07 |
Hej,
Jeg skriver da jeg lige har købt mig en Popcorn hour C-200 med tilhørende blu ray drev. Fed maskine. Dog har jeg hørt fra en kollega som desværre ikke længere er i firmaet at man med en Popcorn hour kan streame film/serier direkte fra nettet fra nogle "pirat sider" tilsvarenede Apple TV's XBMC og Boxee Box's Navi-X. Er der nogle der kender til dette? Ligeledes om der findes en opsætnings guide til Popcorn hour så man får mest mulig ud af denne super fede maskine. Derudover vil jeg gerne sætte den op til at fungere med bit torrent klienten Transmission og kunne meget gerne tænke mig at høre om lidt tips og tricks. Har førhen forsøgt med en Qnap NAS og det fungerede ikke for godt. En sidste ting. Hvis jeg skal have en extern hdd til denne maskine, hvilken vil i så anbefale hvis jeg skal have den stående tændt 24/7. Derfor må den ikke larme, men skal stadig være hurtig nok til at afspille 1080P film op til mit TV-. I må også gerne skrive privat til mig. På forhånd mange tak.
Redigeret af marcdk - 09-Januar-2012 kl. 20:17 |
|
![]() |
|
'DLG' ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2007 Status: Offline Point: 463 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej.
Jeg har denne HDD i min C-200, og den larmer ikk rigtigt. Generelt tror jeg sku ikk at jeg kan høre at der står i C-200 i skabet under tv'et. Men her er en liste over HDD's der er testet på C-200:
|
|
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså. |
|
![]() |
|
marcdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-September-2008 Status: Offline Point: 58 |
Hej DLG.
Tak for dit svar. Grunden til at jeg spørger er fordi jeg har en ældre 500gb hdd. og den kan jeg godt hører. Og da jeg er voldsomt overfølsom for støj vil jeg gerne have den er meget støjsvag, hvis ikke lydløs. Kender du nogle tips og tricks til denne vidunderlige maskine? Og måske nogle steder hvor man kan streame film ol. direkte?
|
|
![]() |
|
'DLG' ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2007 Status: Offline Point: 463 |
Tips og tricks...Jeg har en Movie Jukebox installeret. Når det er sat op så henter den info fra IMDB om filmene. Tjek YAMJ (Yet Another Movie Jukebox) ud. Der er oss tråde herinde ang. opsætning.
Min står for det meste tændt (glemmer at slukke den helt). Når den orange ring lyser så kører NMT apps i baggrunden: SAMBA, FTP osv. Hold Sluk-knappen inde indtil den onange blinker for så at blive helt rød. Så er maskinen slukket. Ellers er det bare at nyde maskinen. Er ihvertfald glad for den herhjemme.
|
|
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |