recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - streame DVB-T og optagelser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketstreame DVB-T og optagelser

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
BrianKjeldsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2010 kl. 20:43
Oprindeligt skrevet af mm-bob mm-bob skrev:

Oprindeligt skrevet af BrianKjeldsen BrianKjeldsen skrev:

Som jeg skriver, skal det kun være til billede/film - Ingen internet.

Billedet skal ikke kun være ok, men mindst ligesågodt som s-video/RGB fra DVD afspiller/set topbox.

Flere tilbagemeldinger går på et sløret billede, og flimrende billede på skærm 2 (PC skærm, som er et krav er på).

ok.
Mente nu også at s-video/RGB fra DVD afspiller kun er et ok billede ala gammel analog stil. Wink

Jeg forstod, at du ville bruge fjernsyn som eneste skærm.
Hvordan vil du tilslutte 2 skærme til eb1501?
Tror ikke man kan benytte både vga og hdmi samtidig som 2 forskellige skærme? Men det har du prøvet?

Det kan man godt, jeg har bare ingen skærme med HDMI. Eeebox har support for flere skærme. Det har alle bærbare PC'er jeg kender iøvrigt også. Selv de helt billige.

RGB fra DVD på et godt billedrørs TV er iøvrigt at foretrække fremfor en middelmådig LCD skærm. Det er først indenfor de seneste par år, der er kommet LCD der er til at holde ud at kigge på, til en overkommelig pris. Det er ikke fedt, at se et fladt billede, med dårlig sort og hvid gengivelse.
Til top
mm-bob Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Marts-2010
Point: 436
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2010 kl. 20:43
Oprindeligt skrevet af BrianKjeldsen BrianKjeldsen skrev:

Det er nemlig det jeg har luret på. Jeg skal have to skærme, så ideen med en box er droppet. Det bliver nok en flad, hvis jeg kan finde en billig brugt med ligeså godt billede som mit Loewe Aventos.

Har set at Loewe også laver nogen fine fladskærme.... Wink

Til top
BrianKjeldsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-April-2009
Sted: Denmark
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2010 kl. 09:04
Jeg gav 150 kroner for mit Loewe Aventos, og kan få et Loewe Mimo for 450 kr. (desværre for langt væk). Jeg går meget op i price/performance ratio. Jeg skal dog have set på hvad de billige LCD kan idag (f. eks. Samsung LE32C455). Eller venter jeg på der kommer en brugt 37" Panasonic plasma i mit nabolag. Det jeg har set hos venner og bekendte, har dog været alt andet en imponerende.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu