recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streame film med WD TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStreame film med WD TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorbjørn88 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Emne: Streame film med WD TV
    Sendt: 30-September-2010 kl. 15:37
Hej,

Jeg har en WD TV afspiller tilsluttet mit fjernsyn i stuen. Kan jeg, og i så fald hvordan, streame film til fjernsynet i soveværelset, såfremt dette har en usb indgang.

Mener at have læst et sted, at dette kan lade sig gøre, hvis man køber nogle USB wifi-dongler, og bruger en trådløs router (som jeg har).

Håber der er en venlig sjæl der vil hjælp.

Mvh. Thorbjørn
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2010 kl. 19:10
Nej, det kan desværre ikke lade sig gøre.

Man "streamer" en datastrøm til afspilleren, som så dekoder datastrømmen og laver det om til billede/lyd der sendes fra afspilleren op til skærmen gennem eks. HDMI - man kan ikke sende det færdige billede/lyd gennem USB og USB indgangen i din skærm kan ikke modtage billede/lyd, men kun læse data fra en tilsluttet USB disk. Hvis din skærm ikke har en indbygget netværks tilslutning og en indbygget dekoder/afspiller så kan der ikke streames data til skærmen. Hvis du vil se film i soveværelset og disse skal streames/afspilles over netværk så er du nødt til at tilslutte en netværks afspiller direkte til skærmen i soveværelset.

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu