recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streame fra PC > Tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStreame fra PC > Tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Direkte link til dette indlæg Emne: Streame fra PC > Tv
    Sendt: 22-December-2008 kl. 15:29
Hej allesammen.

Jeg er i sådan en grad, ny til det her, at jeg ikke aner hvad jeg leder efter. Fedt ikke? :D

Men jeg har en nogenlunde idé dog.

Jeg vil gerne have muligheden for at kunne se mine film på computeren på mit Tv, uden at skulle slæbe min 30 kg tunge computer ned til Tv´et hver gang.

Hvad er en evt. Løsning på dette? Jeg er blevet snot-forvirret af at læse om Popcorn Hour, Tvix og Logitechs løsninger.

Jeg kører forresten med Vista Home Premium på min computer, hvor at Windows Mediecenter vist er inkluderet.

De formater jeg meget gerne vil kunne afspille er alle de gængse DvD formater og DivX og f.eks. Xvid. Jeg har intet reelt behov for at kunne gå på nettet på sådan en "dims", men det kunne da være smart alligevel ;)

Men er det en Medie Center extender jeg leder efter eller noget helt andet? Og hvad har I erfaringer med?

På forhånd tak.
Til top
hpdahl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 315
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2008 kl. 15:49

Oprindeligt skrevet af PF PF skrev:

Jeg vil gerne have muligheden for at kunne se mine film på computeren på mit Tv, uden at skulle slæbe min 30 kg tunge computer ned til Tv´et hver gang.

Hvad er en evt. Løsning på dette? Jeg er blevet snot-forvirret af at læse om Popcorn Hour, Tvix og Logitechs løsninger.

Jeg kører forresten med Vista Home Premium på min computer, hvor at Windows Mediecenter vist er inkluderet.

De formater jeg meget gerne vil kunne afspille er alle de gængse DvD formater og DivX og f.eks. Xvid. Jeg har intet reelt behov for at kunne gå på nettet på sådan en "dims", men det kunne da være smart alligevel ;)

Jeg er meget tilfreds med min Popcornhour, som kan det du efterlyser.

MVH
HPDahl
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-December-2008
Point: 485
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2008 kl. 15:59
Oprindeligt skrevet af hpdahl hpdahl skrev:

Oprindeligt skrevet af PF PF skrev:

Jeg er meget tilfreds med min Popcornhour, som kan det du efterlyser.

Og det er ikke noget som kræver en ingeniør uddannelse? :)
Til top
Zulu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Point: 775
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2008 kl. 23:34
Nej, det kræver at du enten installerer et program, der kan fungerer som uPnP server, Fx MyIhome, eller du ved hvordan du deler drev på din stationære PC... 

Redigeret af Zulu - 22-December-2008 kl. 23:34
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu