|
streame fra Synology til Apple TV |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
kriztian ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juli-2011 Sted: København Status: Offline Point: 62 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ATV2 skal helt klar jailbreakes, og derefter installere NitoTV, derefter er det let at installere XBMC m.v.
|
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har installeret XBMC på min ATV2 og vil gerne streame fra min NAS/synology, har sat "X" i UPnP/DLNA på min NAS men.........kan ikke styre underteksterne på min ATV2/XBMC.
Har hørt noget med at SAMBA kan gøre det men kan ikke finde noget om SAMBA på min NAS eller også er jeg bare ikk nørdet nok......
Bruger KUN XBMC til streaming af film..... Redigeret af Stay_Bamboocha - 29-Februar-2012 kl. 18:54 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |