|
Streame fra WD live tilladelse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Januar-2017 kl. 16:50 |
hej for nogen måneder siden fandt jeg ud af at jeg skulle give W 10 tilladelse til at streame Læs indsatte fra tråden dengang:
Ahh ,fandt ud af at jeg skulle give W10 tilladelse til at streame, så kunne jeg ganske rigtigt pludselig se nogle mapper på WD live og vælge derfra, jeg prøvede den anden vej,for det var jeg vant til når jeg brugte HDMI kabel, nu må jeg så til at kigge på det, mange tak for linket. Nu er problemet at jeg har Formateret min PC og igen ikke kan streame fra min WD live, og har ingen anelse om hvordan jeg gjorde sidst. Kan en være venlig og fortælle hvordan jeg giver W10 lov til at streame ?
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
|
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå fandt langt om længe ud af det igen.
Det var ganske rigtigt inde i Kontrolpanel :netværks og delingcenter, hvad også skulle være logisk. Men inde under avancerede delingsindstillinger var det ikke nok at tillade alt muligt, man skulle også ind forneden under Alle netværk ,og redigere indstillinger for mediastreaming der, og så lykkedes det, nu har jeg skrevet det her,så finder jeg det igen engang .
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |