recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streame fra WD live  tilladelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Streame fra WD live tilladelse

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Streame fra WD live tilladelse
    Sendt: 20-Januar-2017 kl. 16:50
hej for nogen måneder siden fandt jeg ud af at jeg skulle give W 10 tilladelse til at streame Læs indsatte fra tråden dengang:

Ahh ,fandt ud af at jeg skulle give W10 tilladelse til at streame, så kunne jeg ganske rigtigt pludselig se nogle mapper på WD live og vælge derfra, jeg prøvede den anden vej,for det var jeg vant til når jeg brugte HDMI kabel, nu må jeg så til at kigge på det,  mange tak for linket.

Nu er problemet at jeg har Formateret min PC og igen ikke kan streame fra min WD live, og har ingen anelse om hvordan jeg gjorde sidst.

Kan en være venlig og fortælle hvordan jeg giver W10 lov til at streame ?
MVH Frank Pedersen

Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2017 kl. 20:17
Nå fandt langt om længe ud af det igen.

Det var ganske rigtigt inde i Kontrolpanel :netværks og delingcenter, hvad også skulle være logisk.

Men inde under avancerede delingsindstillinger  var det ikke nok at tillade alt muligt, man skulle også ind forneden under Alle netværk ,og redigere indstillinger for mediastreaming der, og så lykkedes det, nu har jeg skrevet det her,så finder jeg det igen engang .
MVH Frank Pedersen

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu