|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JKL-DK ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() Sendt: 19-December-2010 kl. 22:25 |
Hejsa.
Er det ikke muligt at streame musik til ipod?. Jeg har en NMT Popcorn A200 mediasteamer hvor jeg ønsker at afspille det musik jeg har derpå via min ipod i en docking.
Pft.
![]() JKL
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
ja, hvis du slår medieserveren (jeg bruger det ikke selv på min.. men mener godt den kan.. tjek evt selv inden) til på din popcornhour således indholdet er delt på netværket, så kan du med feks app. www.plugplayer.com afspille til din iPod.. eller en anden medieafspiller på netværket
Redigeret af rhsin - 20-December-2010 kl. 09:04 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
JKL-DK ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
![]() JKL
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |