|
Streame over LTE / 4G |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Pulver ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2010 Status: Offline Point: 33 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det afhænger af mange forskellige parametre. Hos Netflix er følgende gældende:
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
- så er 5gb for en nyere film nok ikke helt hen i vejret som pejlemærke . . ? Hvilket kræver 150gb pr måned (bare) til streaming m en film om dagen . Men afgjort et interessant alternativ indenfor mulighedernes grænse - her i huset .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
razza ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
Netflix vil omkode hele biblioteket så bitrate formentlig bliver ca 20 % lavere uden mærkbar forskel i kvaliteten.
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Jeg er så knap så vild med omkodninger og nedsat bitrate .Personligt så jeg hellere de droppede serierne - altså ren filmkanal - og så hævede bitraterne i takt med mere 4k material . Men det harmonerer nok hverken med den almene efterspørgsel, og da slet ikke med streaming via 4g tlfnet .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
HenrikStevn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Februar-2014 Status: Offline Point: 913 |
Du vil have Netflix til at droppe serierne? Det tror jeg ikke vil vinde gehør nogen som helst steder, når man tænker på deres egenproduktioner som House of Cards og Orange is The New Black.
|
|
![]() |
|
HenrikStevn_ ja, jeg så gerne Netflix brugte alle resoucserne på at være en ren filmkanal . Men indser også at det desværre ikke er den vej vinden blæser . .
|
|
Samsung PS63C7705
|
![]() |
|
Pulver ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2010 Status: Offline Point: 33 |
Jeg fandt lige det jeg blev tilbudt, så en hver tvivl kan blive gjort til skamme. Jeg har 100% fri data.
![]() |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Hej,
Vi klippede forbindelsen til yousee og kører nu 4g. Havde 3 med 200 GB til en start, men vi benytter omkring 400 GB i mdr nu. |
|
![]() |
|
razza ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
Hej pulver. Det ser da helt vildt ud!
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Ja, jeg må også indrømme at det er længder bedre, end hvad de ville tilbyde mig i sin tid.
|
|
![]() |
|
Ja, det er et ganske udmærket tilbud. Du kan da prøve at ringe og høre om de kan tilbyde dig lignende, :)
|
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
det er godt nok et super tilbud, jeg er da rent til grin med det jeg betaler for det samme i dag. tak for informationen.
jeg har selv 4G i stedet for ADSL, og vi bruger omkring 200-300GB om måneden. 2 voksne + 2 børn (12+8år) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |