|
Streame TDC play fra mobil til anlæg |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Marts-2012 kl. 08:59 |
Er det muligt at streame TDC play fra min mobil til min reciever?
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jaja
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
hvad gøres dette?
der er ikke noget airplay etc. i min reciever...
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Du kan købe en AirPort-express og sætte den til dit anlæg.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
ja har p.t forbundet min server med et toslink, og afspiller itunes via kabel til min reciever,
Måske en dongle til pcén kunne være nemmere? |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
helt sikkert
![]() |
|
![]() |
|
men kan min mobil streame TDC play til min itunes på pcén ?
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Har du ikke TDC play på PC'en hvis du også har det på mobilen? |
|
![]() |
|
wicca ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
Der er da ikke airplay mulighed med TDC Play.
Og man skal både have internet og mobilabonnement hos TDC for både at have TDC PLay på pc'en og mobilen. Jeg må sige, at selvom jeg har TDC internet, så bruger jeg Wimp istedet for. Det kan jeg have både på min pc, telefon og ipad på et og samme abonnement, menlig til 99 kroner pr. måned. Og Wimp er integreret med airplay.
|
|
![]() |
|
Jeg har kun TDC som mobil og derfor kun TDC play på mobilen.
Derfor ville jeg gerne prøve at streame fra Mobil til PC/anlæg Har prøvet lidt med Airfoil men synes ikke lige det var noget jeg kunne få til at virke.
Redigeret af mbm1 - 29-Marts-2012 kl. 09:28 |
|
![]() |
|
er der nogle der kan hjælpe mig ???
|
|
![]() |
|
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
Du kan ikke streame med TDC's app. Du skal nok koble telefonen til via minijack udgangen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |