|
Streame TDC play fra mobil til anlæg |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Via Bluetooth.....
|
||
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
||
![]() |
||
hitolaus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
|
Det er ikke helt korrekt, hvis man bruger TDC Play fra deres nye Mit TDC app, så kan man streame via DLNA (skal dog være opmærksom på, at det er en MPEG4/AAC stream, som ikke alle renderer enheder er lige glade for). Tror dog desværre ikke, at det hjælper OP, da hans receiver vist ikke understøtter DLNA, så +1 for minijack løsningen ![]() |
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
|
ok så er det ikke muligt for mit vedkommende
|
||
![]() |
||
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
|
Cool. Det var jeg ikke klar over. Det skal jeg da se om jeg kan. Understøtter en Pio SC-LX82 dette? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |