|
Streame til Beoplay S8 MKII |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ptheglev ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 670 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-November-2019 kl. 12:28 |
Jeg har snart mistet overblikket over AirPlay, Multiroom etc. etc., så jeg tænker, det er lettere at finde svar her i gruppen.
Jeg har følgende, simple, set-up: TV: LG C9 Lyd: Beoplay S8 MK II (altså med connection-hub). TV og hub er forbundet med optisk kabel så jeg får tv-lyden ud af Beoplay. All good. Men – hvis jeg nu vil streame musik til Beoplay udenom tv'et, hvad gør jeg så? Jeg har desuden en Beoplay A9 MK IV. Drømmen er, at få det hele til at spille sammen. Kan I hjælpe? Dbh. Peter |
|
![]() |
|
Torben1983 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-December-2019 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har haft samme setup. Der havde jeg en airport Express forbundet til s8 hubben, og kunne derved afspille musik via AirPlay udenom tv’et. Og med AirPlay 2 kunne man så sætte det op med, i mit tilfælde, de øvrige M5 højttalere i huset, hvis man ville.
Det samme kan lade sig gøre med en cromecast audio, hvis man er mere til det.
![]() Redigeret af Torben1983 - 23-December-2019 kl. 10:11 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |