recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streame til Beoplay S8 MKII
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Streame til Beoplay S8 MKII

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ptheglev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 670
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ptheglev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Streame til Beoplay S8 MKII
    Sendt: 18-November-2019 kl. 12:28
Jeg har snart mistet overblikket over AirPlay, Multiroom etc. etc., så jeg tænker, det er lettere at finde svar her i gruppen.

Jeg har følgende, simple, set-up:

TV: LG C9
Lyd: Beoplay S8 MK II (altså med connection-hub).

TV og hub er forbundet med optisk kabel så jeg får tv-lyden ud af Beoplay. All good.

Men – hvis jeg nu vil streame musik til Beoplay udenom tv'et, hvad gør jeg så?
Jeg har desuden en Beoplay A9 MK IV. 

Drømmen er, at få det hele til at spille sammen.

Kan I hjælpe?

Dbh. Peter

Til top
Torben1983 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-December-2019
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben1983 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2019 kl. 10:09
Jeg har haft samme setup. Der havde jeg en airport Express forbundet til s8 hubben, og kunne derved afspille musik via AirPlay udenom tv’et. Og med AirPlay 2 kunne man så sætte det op med, i mit tilfælde, de øvrige M5 højttalere i huset, hvis man ville. 
Det samme kan lade sig gøre med en cromecast audio, hvis man er mere til det. Smile

Redigeret af Torben1983 - 23-December-2019 kl. 10:11
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu