recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streame til forstærker via Ipad ???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Streame til forstærker via Ipad ???

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tobster Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Januar-2009
Sted: 9600 Aars
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tobster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Streame til forstærker via Ipad ???
    Sendt: 30-Marts-2012 kl. 14:32
Jeg plejer at have min stationære PC i stuen og så optisk forbundet direkte til min forstærker, så jeg kan høre musik den vej.

Jeg har så købt hus, og den stationære PC skal ind på et kontor og stå.

Så jeg overvejer at streame til forstærkeren i stedet for.

Jeg har en ASUS RT-N56U WiFi router som har indgang til ekstern harddisk.
Min plan var at købe en ekstern harddisk og flytte alt mit musik derover, og så streame det via Ipad'en som skal stå ved min forstærker.

Vil det kunne fungere, eller er der noget der er smartere?

Evt. noget sonos? Hvordan gøres det billigst?
Så kunne jeg nemlig også sætte det til i mit badeværelse.
Til top
Tobster Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Januar-2009
Sted: 9600 Aars
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tobster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2012 kl. 18:49
Come on!  Ingen der ved det?
Til top
CO Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Juli-2005
Sted: Denmark
Point: 102
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2012 kl. 19:18
Hej
Et godt råd mht. rt-n56u, medieserveren suckssss, og var hos mig meget ustabil. Køb i stedet en "my book live" fra WD i stedet for den ekstraHd du vil koble til routeren via usb. WD my book live skal også kobles til routeren, men via netkabel. Nasserveren har indbygget mediaserver(Twonky), der bare spiller. Så gælder det bare om at fange signalet og sende det videre til anlægget (selv bruger jeg noxon2audio).
Mvh
CO
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu