|
Streame videos filer til Lg tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
henrys100 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2008 Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Marts-2016 kl. 15:09 |
Hej jeg har jeg har rippet alle mine film til en computer, som kører plex media server, nu har jeg så købt et Lg tv med webos, men hvordan får jeg adgang til disse film, på mit 5 år gamle sony tv, kunne man da bare vælge plex serveren i menu'en.
På forhånd tak.
![]() |
|
![]() |
|
henrys100 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2008 Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis jeg søger på plex i shoppen, dukker der desværre ikke noget op. Det var ellers præcis sådan et app jeg var ude efter.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der er en Video på YT der måske man hjælpe dig. How to add Plex to LG TV - You Tube Kan ikke linke direkte til den |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Okay kan man selv lægge programmer ind, uden om lg's "app store"? Sorry er helt ny i lg tv.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der kan Sideloades på enheder, om det så anbefales at man gør det er en anden sag. Det må andre kunne svare på. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Så fandt jeg vist en løsning. Hvis man skifter til den engelske content store, så kan man hente en plex app. Men træls man ikke bare kan hente den uden at skulle skifte land.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |