|
Streame vinyl-lyd til AirPlay 2 enheder? |
Besvar |
Forfatter | |
ptheglev
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 670 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-September-2021 kl. 17:19 |
Hey
Jeg ved slet ikke, om det er muligt, men jeg efterlyser en løsning, der muliggør 'broadcasting' af vinyl-lyd til mine forskellige AirPlay 2 højttalergrupper rundt omkring i huset.
Yamaha har fat i noget: De har lavet den her pladespiller, men den understøtter desværre kun AirPlay 1, og kan således kun afspille til én gruppe. HiFi-Klubben har så den her fra Denon – men ak, den har ingen tilslutningsmuligheder, så jeg kan ikke tilslutte en pladespiller. Er det overhovedet muligt at lave en løsning? Jeg vil allerhelst undgå et kæmpe rack af diverse forstærkere. Clean and simple, please. Ser frem til jeres svar. Vh. Peter |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske kan en pladespiller med usb klare det.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |