|
Streamer til tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-April-2012 kl. 15:16 |
|
Hej
Ligesom så mange andre vil jeg gerne streame film til mit tv. Jeg har prøvet at kigge her i forum efter tråde der kan hjælpe mig på vej, men uden det store held. Her er mine tanker og forudsætninger: Ingen musik. Det har jeg Squeezeboxe til. Mine film ligge primært som .img og .iso'er. Jeg vil gerne kunne streame fra dr.dk Filmtjenester som hulu, netflix osv?? aner ikke om det er noget?? Den vil måske blive brugt 5-10 gange om måneden. Så det er ikke noget jeg ønsker at sætte en formue i. Jeg regner med at sætte en M$ homeserver op en af dagene til blandt andet at fodre en kommende tv-streamer. Jeg overvejer også at købe en xbox360 med kinect til ungerne (og lidt mig selv). Kunne den løse mit streaming-behov? Jeg er ikke den store aPple-fan, så jeg vil helst vælge andre leverandører. Det jeg håber at få ud af denne tråd er lidt input til dimser der kan løse mit behov og lidt info om dem, så jeg har noget at gå videre med.
|
||
![]() |
||
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ok, ikke så meget respons, som jeg lige havde håbet.
![]() Hvis jeg nu spørger konkret: Hvordan er xbox360 som mediestreamer? |
||
![]() |
||
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
|
Boxee Box kan jeg anbefale..... og jeg har en få mdr. gammel til salg for 900 kr. :-)
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12473 |
|
Jeg vil tro at den larmer helt vildt meget. |
||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
||
![]() |
||
|
Ifølge M$ larmer den nye udgave ikke noget videre. Hvis det ikke er for slemt, generer det mig ikke videre. F.eks. bruger jeg for tiden en PS2 som dvd-afspiller. |
||
![]() |
||
|
Kan den streame fra dr.dk? |
||
![]() |
||
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
|
Ja. Jeg har bl.a. brugt den til DR.dk/nu og DR Bonanza.
|
||
![]() |
||
hitolaus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
|
+1 for Boxee Box.
Den spiller, som sagt tidligere, fint med indhold fra DR. Derudover virker Netflix super på, hvis man bruger VPN eller en service ala Unblock-US. Du skal dog være opmærksom på, at du ikke kan bruge Hulu på den (men den service er også besværlig, da den kræver US kreditkort). |
||
![]() |
||
|
Boxee box, blev det så
![]() Jeg har også lige købt en HP Proliant microserver og en WHS2011 licens til at føde den, squeezeboxene og alt det andet den nu kan. Så nu mangler jeg bare at blive peget i retning af et sted hvor jeg kan lære alle de sjove ting boxen kan bruges til.
|
||
![]() |
||
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
|
Skalle06
Hvorfor sælger du din boxee?
|
||
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
||
![]() |
||
|
Er gået All-in med Apple TV og iTunes øko system. På trods af begrænsningerne, synes jeg det giver mig den bedste oplevelse.
|
||
![]() |
||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
|
Same here, Apple TV og iTunes giver en super oplevelse som alle benytter her i huset, mangler lige XBMC eller lign. på ATV3. Netflix spiller også næsten til UG, der mangler lige dolby digital 5.1 lyd når det køres fra ATV3.
|
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |