recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streaming af cover/album art
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStreaming af cover/album art

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1044
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2007 kl. 23:01
Jeg ved det ikke rigtig, men Twonky er jo både kompatibel med PSP og Xbox, så gad vide om det ikke ville funke, men igen: Omstændeligt ser det ud...
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R
Til top
dreamstream Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 288
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2007 kl. 23:14
Hvad med den phillip remote Philips RC9800I ? Dem må da kunne sættes op til din SLA5520 og måske også til en noxon 2. Den fungerer jo selv som klient så den kan garanteret programmeres til at vise album mm. Selvom den samtidigt betjener en anden klient. Det må jeg vist hellere bore lidt i.
Til top
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2007 kl. 12:47

hvis PSP'en Streame det fra en XBOX, så bliver det hurtigt dyrt i strøm mht XBOX'en...... kunne den mon ikk STreame direkte fra en NAS-enhed??!

det link du smed i dit første indlæg i denne tråd, siger den NETOP ikk at man godt kan bruge PSP og Twonky sammen - nu er mit engelsk ikk super men??

kom lige på en sidste tanke for nu....hehe....en iPod med dock, den kan jo vise AlbumCover (gad vide om det er samme standart som på TEAC 5000??) men den kan jo dog ikk afspille radio bare som den står der:

Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1044
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2007 kl. 13:42

Jo, PSP kan nok godt modtage mit stream direkte fra NAS'en via Twonky - sådan læser jeg det også. Men som jeg læste linket, kommer der IKKE et cover med i PSP-displayet - og det er afgørende for mig.

Men HVIS der så kommer et cover med over i PSP'en: Så er spørgsmålet, om PSP'en trådløst kan kontrollere min SLA5520 - ellers skal den jo forbindes direkte til min forstærkers lydindgang fuldstændig ligesom den klient (SLA5520) jeg har i forvejen... I tilfældet med Xbox-PSP er der vitterlig tale om en trådløs PSP remote, som viser coveret...

kris

Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu