|
streaming af egne videoer fra cloud til TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2049 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17 timer 24 minutter siden kl. 07:01 |
Hvilken løsning fungerer bedst til streaming af egne videoer/billeder til TV?
Jeg har længe benyttet Apple TV og Icloud, men på det seneste har appleTVén ikke fungeret særlig godt. Måske efter seneste IOS opdatering. Men nu hakker alle mine videoer fra Icloud. HAr google en bedre løsning evt. via cast? Jeg skal kunne afvikle både billeder og videoer ukomprimeret og flydende på mit TV, men kan ikke finde en optimal løsning... Kan ikke forstå det skal være så svært :( |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40765 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Google fotos er ikke tilgængelig på Google Streamer, der Castes heller ikke video videre flydende fra Google fotos.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |