recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streaming af HD content til Xbox 360
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStreaming af HD content til Xbox 360

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
morteng Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 376
Direkte link til dette indlæg Emne: Streaming af HD content til Xbox 360
    Sendt: 26-September-2008 kl. 10:55
Jeg har set lyset i at jeg kan streame HD content via min Xbox 360, først prøvede jeg gennem Media Player og det virkede jo fint - med WMV filer altså. Jeg søgte lidt på nettet og fandt frem til at TVersity måtte være svaret på mine spørgsmål. Jeg fik sat TVersity op og Xboxen fandt PC'en, men når jeg prøver at connecte får jeg bare at vide at "... a firewall may be blocking the connection", jeg har forbundet Xboxen til min PC med direkte LAN kabel (altså ingen router), Windows Firewall er slået fra og jeg har sågar prøvet at deaktivere AVG AV.

Er der nogen der evt. har været ude for det samme? Eller måske kender til en løsning?

---------------------
Nå men jeg fandt ud af, at jeg kan konvertere .mkv filer til .mp4 som Xboxen kan forstå - men streaming via Media Player kan kun foregå med filer der ikke overstiger 4GB i størrelse (hvilket de fleste .mkv'er jo er). Findes der nogen løsning på dette?

På forhånd tak og go' weekend!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu