|
Streaming af musik til anlæg |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Belkin til kr. 300 har glimrende lyd
UHA - så forlanger du ikke meget af lyd - jeg startede selv med belkin, det var ikke til at holde ud at høre på + at der hele tiden var udfald hvis man kom 4-5 meter væk.. Nils
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Som jeg har det fået forklaret, så har Airplayprodukter som Appletv, Airportexpress, Libratone Olivia. selv fat i den direkte stream fra nettet og dermed ikke fra selv mobilenheden. Dette sikre kvaliteten. Dog skal mobilenheden holdes på samme netværk for at sende løbende godkendelse.
Kun ved medie fra mobilenhedens lager, sendes dette imellem de to. Jeg kan give ret i at lyden over Bluetooth i visse tilfælde kan sammenlignes med lyden fra kasettebånd, igen det kan TDC PLAY også i mange tilfælde. |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Olivia = og lignende. Det var lige stavekontrollen, der fuckede.
|
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Skynd dig at få den byttet |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Lyden er ikke bedre end det anlæg boxen er tilsluttet. Jeg bruger den i en afstand af 3,5 m og er mere end tilfreds. Men tror HiFi Klubben har en der er noget bedre, men også dyr Til trådstarter Gå ned i HiFi Klubben og se hvad de kan hjælpe med (de har noget nyt hele tiden ) |
|
E.L.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |