|
Streaming af Tv2 Play, DR, HBO, Plus mere. HTPC |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
filmtosse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-April-2005 Status: Offline Point: 158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Han har desværre ikke modtaget den endnu. Men lige så snart vi har fået den og testet den, skal jeg nok slå det op her
|
|
Vi holder ikke op med at lege, bare fordi vi bliver ældre. Vi bliver ældre, hvis vi stopper med at lege.
|
|
![]() |
|
filmtosse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-April-2005 Status: Offline Point: 158 |
Så har han modtaget den og han er ind til videre ikke imponeret, jeg skal ud til ham på søndag og se om vi kan få den til at køre eller om han skal have sendt den retur. Så jeg vender tilbage med en opdatering søndag/mandag
|
|
Vi holder ikke op med at lege, bare fordi vi bliver ældre. Vi bliver ældre, hvis vi stopper med at lege.
|
|
![]() |
|
blindpet ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-September-2014 Status: Offline Point: 9 |
Har du tænkt på en Roku i stedet. Jeg ved godt de kun sælges i USA og England men det kunne være noget.
|
|
![]() |
|
Fromme ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
Findes der noget mediecenter software der kan streame både DR og TV2 Play..?
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Windows 8.1 hvor du sætter der op via advanced launcher i xbmc. Fungerer perfekt med Netflix og dr app hos mig.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |