|
Streaming af yousee play til Kodi |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kattefarmer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-April-2007 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Februar-2017 kl. 14:45 |
Hej
Jeg ved ikke om det bare er mig den er galt med, men kan det passe at det er praktisk talt umuligt at se yousee play gennem kodi? Jeg har ledt efter en officiel addon til kodi, men det har jeg ikke kunnet finde. Jeg har så efterfølgende søgt efter muligheder for at caste yousee streamet fra enten min android telefon eller min pc og til min kodi box (openelec) også uden held....kan det virkelig passe det skal være så svært?!?
|
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Desværre, nej. Der var et rigtig godt plugin lavet af Tommy Winther, som også har lavet mange af de øvrige danske plugins til Kodi. Desværre lykkedes det "nogle", at brygge et andet plugin sammen, der åbnede for alle Yousee kanaler, og måske som følge af det krypterede Yousee deres streams. Siden har det ikke været muligt at anvende Yousees streams i Kodi. Det er måske muligt, at udvikle et plugin igen i dag, men med risikoen for, at det igen bliver misbrugt, så er der ikke nogen der pt. bruger kræfter på et nyt Yousee plugin.....
|
|
miri
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |