|
streaming - amatør/basic spørgsmål |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cortezco ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2011 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Januar-2012 kl. 21:43 |
Hej
Jeg har tænkt mig at gå ind i den moderne tidsalder med streaming af downloadet/rippet musik og film via netværk, men jeg lidt på herrens mark med hvordan og hvorledes. Jeg har umiddelbart forstået at jeg skal have en nas-harddisk, og jeg havde påtænkt mig at købe panasonics VSX-921, så jeg kunne styre musikken via airplay på androidmobilen. Skal jeg også havde en medieplayer såsom apples eller en WD-live? Er det noget jeg generelt skal være opmærksom på? Hvis I har link til en god tråd eller artikel, så link dertil. På forhånd mange tak for hjælpen!!! Mvh Kim
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tænker du mener Pioneers VSX-921 ;) - hvis du vil stille og roligt igang ser jeg to muligheder:
1. Via airplay. Hvis du har et apple IOS device eller en computer med Itunes kan du stream til din forstærker. Android vil ikke virke her. 2. Via DLNA. Hvis du køber en NAS med DLNA support (f.eks twonky) så kan du nok browse din music via forstærkeren. Og nok også via en app på din android.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |