recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - streaming - amatør/basic spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

streaming - amatør/basic spørgsmål

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cortezco Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-Februar-2011
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cortezco Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: streaming - amatør/basic spørgsmål
    Sendt: 29-Januar-2012 kl. 21:43
Hej

Jeg har tænkt mig at gå ind i den moderne tidsalder med streaming af downloadet/rippet musik og film via netværk, men jeg lidt på herrens mark med hvordan og hvorledes.

Jeg har umiddelbart forstået at jeg skal have en nas-harddisk, og jeg havde påtænkt mig at købe panasonics VSX-921, så jeg kunne styre musikken via airplay på androidmobilen. Skal jeg også havde en medieplayer såsom apples eller en WD-live? Er det noget jeg generelt skal være opmærksom på?

Hvis I har link til en god tråd eller artikel, så link dertil.

På forhånd mange tak for hjælpen!!!

Mvh
Kim
Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Status: Offline
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2012 kl. 20:28
Tænker du mener Pioneers VSX-921 ;) - hvis du vil stille og roligt igang ser jeg to muligheder:

1. Via airplay. Hvis du har et apple IOS device eller en computer med Itunes kan du stream til din forstærker. Android vil ikke virke her.
2. Via DLNA. Hvis du køber en NAS med DLNA support (f.eks twonky) så kan du nok browse din music via forstærkeren. Og nok også via en app på din android.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu