|
Streaming enhed |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Birdman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-November-2016 Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-November-2016 kl. 22:05 |
Hej med jer
Jeg har været medlem af forummet i meget, meget lang tid, men har mistet mine loginoplysninger. Håber I er velvillige til at hjælpe en ven i nød :-) Jeg har en Dune mediaplayer der spiser alle formater (primært mkv er interessant) og hvor det er muligt at vælge eksterne srt-filer. Den er desværre ved at gå itu og jeg søger nu efter et alternativ. Jeg har set lidt på apple TV med VLC eller infuse, men tror ikke det virker som jeg er vant til. Hvad er "hot-stuff" netop nu? Mange hilsner B...
|
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du er mest interesseret i streamingtjenester som Netflix, HBO Nordic, ViaPlay, DRtv, Telia TV m.fl. så er det Apple TV, der er mest interessant.
Hvis du er mest interesseret i streaming af lokale filer som mkv, iso, avi osv., så er Nvidia Shield mest interessant. |
|
Go outside, the graphics are amazing!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |