recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streaming enhed
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Streaming enhed

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Birdman Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-November-2016
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Birdman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Streaming enhed
    Sendt: 24-November-2016 kl. 22:05
Hej med jer

Jeg har været medlem af forummet i meget, meget lang tid, men har mistet mine loginoplysninger. Håber I er velvillige til at hjælpe en ven i nød :-)

Jeg har en Dune mediaplayer der spiser alle formater (primært mkv er interessant) og hvor det er muligt at vælge eksterne srt-filer. Den er desværre ved at gå itu og jeg søger nu efter et alternativ.

Jeg har set lidt på apple TV med VLC eller infuse, men tror ikke det virker som jeg er vant til.

Hvad er "hot-stuff" netop nu?

Mange hilsner 

B...
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2016 kl. 22:45
Hvis du er mest interesseret i streamingtjenester som Netflix, HBO Nordic, ViaPlay, DRtv, Telia TV m.fl. så er det Apple TV, der er mest interessant.

Hvis du er mest interesseret i streaming af lokale filer som mkv, iso, avi osv., så er Nvidia Shield mest interessant.
Go outside, the graphics are amazing!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu