|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Michael1979 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 47 |
![]() Sendt: 09-November-2011 kl. 21:10 |
Hej alle Går og leger med tanken om at jeg gerne vil have noget som jeg kan streame min musiksamling trådløst fra min iphone 4 og over i min Onkyo forstærker. Derudover kunne jeg godt tænke mig at denne her dims kunne afkode og streame MKV filer både via HD USB tilkobling og også gerne trådløst i stil med WD HD live eller hvad den nu hedder, er der nogen der ved om det er noget der overhovedet kan lade sig gøre?
På Forhånd tak...
|
|
![]() |
|
Michael1979 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Er der Virkelig ikke nogen der hr et bud på hvordan det skal gøres?
|
|
![]() |
|
Moushi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Musikken kan du streame ved at købe en Apple Airport Express der direkte kobles til dit anlæg.
|
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() |
Der findes flere apps i AppStore, der kan afspille diverse videoformater, f.eks. MKV. Se f.eks. http://itunes.apple.com/us/app/goodplayer-movie-player-downloader/id416756729?mt=8 Men ingen tvivl om, at du får det bedste resultat ved at konvertere videoerne til et format som iPhone understøtter direkte.Du kan streame videoer trådløst fra din iPhone til en Apple TV2, som du sætter til dit TV (og evt. dit anlæg). En Apple TV2 virker både med trådløs streaming af musik og video.
|
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
imediashare
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |