|
Streaming fra pc via Ipad til Apple tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 375 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 20:20 |
Har lige hentet et Apple tv i Elgiganten det virker sku okay, netflix var der med det samme ingen hokus pokus. men nu kunne det jo være sjovt hvis man kunne streame Spotify fra pc'eren via Ipod'en til Apple tv og derfra over i tv'et, og ja det er for at spare de 80 kr om måneden, jeg bruger det ikke ret meget og kan sagtens leve med reklamerene, det ville bare være sjovt at kunne
|
|
![]() |
|
RasmusW ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2010 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I Mac OS 10.8 Mountain Lion kan du streame direkte fra OS X til Apple tv, også billede hvis det er en nyere Mac. I Windows eller tidligere OS X kan man med fordel bruge AirFoil, som giver mulighed for streaming af lyd: http://rogueamoeba.com/airfoil/windows/
|
|
![]() |
|
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 375 |
Nu er det en Windows pc jeg har, men som jeg læser Airfoil, så streamer den lyden, og det var nok også sådan jeg beskrev problemet. Men jeg ville jo gerne styre pc'en fra IPod , så jeg kan sidde i sofaen og vælge musikken
|
|
![]() |
|
Det blev Airfoil på pc'en og en Spotify Remoteless apps til Ipad'en.
Og det virker. Samlet kostpris ca. 200,- jeg lever med reklamerene, og spare de 80,-
pr. måned, fint for mig.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |