recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streaming fra pc via Ipad til Apple tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Streaming fra pc via Ipad til Apple tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Streaming fra pc via Ipad til Apple tv
    Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 20:20
Har lige hentet et Apple tv i Elgiganten det virker sku okay, netflix var der med det samme ingen hokus pokus. men nu kunne det jo være sjovt hvis man kunne streame Spotify fra pc'eren via Ipod'en til Apple tv og derfra over i tv'et, og ja det er for at spare de 80 kr om måneden, jeg bruger det ikke ret meget og kan sagtens leve med reklamerene, det ville bare være sjovt at kunne
Til top
RasmusW Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Februar-2010
Sted: Aalborg, DK
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RasmusW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 21:07
I Mac OS 10.8 Mountain Lion kan du streame direkte fra OS X til Apple tv, også billede hvis det er en nyere Mac. I Windows eller tidligere OS X kan man med fordel bruge AirFoil, som giver mulighed for streaming af lyd: http://rogueamoeba.com/airfoil/windows/
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 23:30
Nu er det en Windows pc jeg har, men som jeg læser Airfoil, så streamer den lyden, og det var nok også sådan jeg beskrev problemet. Men jeg ville jo gerne styre pc'en fra IPod , så jeg kan sidde i sofaen og vælge musikken
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 14:23
Det blev Airfoil på pc'en og en Spotify Remoteless apps til Ipad'en.
Og det virker. Samlet kostpris ca. 200,- jeg lever med reklamerene, og spare de 80,-
pr. måned, fint for mig.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu