|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Men ved du noget om strømforbruget på sådan nogle?
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Nej, men hvis skræmen er slukket trækker den vel ikke meget strøm.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Jeg har lige anskaffet en spritny Asus EEE fra Tyskland, til kr. 2.300 inkl. forsendelse. Købt hjem til netop det samme formål. Har lige flået linux'en ud af den og lagt en XP på i stedet, smidt Foobar2000 ind som afspiller, bestilt et usb-lydkort til den samt en 500 GB ekstern Seagate disk. Og så kan den lille satan bruges til andet også... |
|
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Så kobler du den direkte på anlæg/højttalere? altså ikke som netværksafspiller eller hur?
|
|
![]() |
|
mchris ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
Hva med en forstærker med USB indgang, og OSD?
|
|
Pioneer vsx 1016
Philips PF9731D SonyPS3 Panasonic TH-37PX70 4 stk. podspeakers Gale 10" sub 2 stk. Dali Concept 8 Dali Motif KISS VR-558 Nintendo WII |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Det at skifte Linux ud med XP gør den jo ikke ligefrem hurtigere Og fik du den med tysk tastatur ? Redigeret af kim.t - 11-April-2008 kl. 14:14 |
|
![]() |
|
![]() |
|
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Ja, jeg vil bruge den med den digitale udgang fra usb-lydkortet, direkte til min receiver. Skal lige finde ud af at bruge ASIO-drivere for at omgå Windows kernel. Det skulle give væsentlig bedre lyd. Ja, den er købt i Tyskland, med tysk tastatur-layout. Det er ikke et problem længere, lavede små bogstaver med en Dymotang, til at sætte på hhv. Æ, Ø og Å samt til at bytte om på Z og Y. Måske er den hurtigere med Linux, men den er (for mig) meget nemmere at håndtere, og installere på, med Windows. En komplet WinXp-Pro med alle opdateringer, og efter at have fulgt Asus' vejledning til at "slimme" XP, samt mine installerede programmer (bl.a. Foobar2000 og en softphone til min ip-telefoni), fylder det hele ca. 3 GB, ud af 4 GB til rådighed. Og den booter fra slukket til køreklar med WLAN og det hele på ca. 45 sekunder. Det er hurtigere end min stationære... |
|
|
|
![]() |
|
Lynggaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() |
Jeg tror ikke du kan sætte en USB disk direkte til en router, jeg har ihvertfald aldrig set en router med USB indgang.
Som en anden siger så hedder en USB disk med direkte nettilslutning en NAS. Når det så er sagt så kan du sagtens bruge en USB hardisk sluttet til en gammel laptop eller computer. Det er sådan mit system kører og det kører ganske fint selv med usb 1.1
|
|
![]() |
|
j_mil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() |
TEAC WAP 5000 kan tilsluttes direkte til en USB disk. //jm
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
zaboom: Hvor har du købet din Asus EEE henne?
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
![]() |
Den er købt gennem Cyberport, der tager VISA. Fin levering med DHL. Bestilte tirsdag og fredag landede den i DK, til udbringning mandag formiddag. 299 € + 6,99 € i forsendelse, svarende til 2.300 kroner. Er superglad for den lille ny... Redigeret af zaboom - 21-April-2008 kl. 08:44 |
|
|
|
![]() |
|
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
![]() |
Man kan vel også bruge sådan en fætter her:http://www.belkin.com/uk/networkusbhub/ og så sætte en USB harddisk til. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |