|
Streaming fra WDliveTV - hjælp. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hornbek ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-December-2011 kl. 10:13 |
Hej
Har anskaffet mig en WESTERN DIGITAL TV HD LIVE MEDIA PLAYER WIFIJeg har forsøgt at få det arrangeret således at jeg kunne streame de film som jeg har liggende på 3 interne harddiske på min PC, men jeg kan ikke få det til at spille sammen. Er der en der kan hjælpe med en "opskrift" på hvordan jeg indstiller PC og WDtvLive boksen så det spiller sammen. Det kan vel spille sammen via DLNA eller har jeg misforstået det hele. Håber der er en der kan give en let opskrift.
|
|
Hilsen
JOhn |
|
![]() |
|
linkstatic ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-December-2011 Sted: Dronninglund Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej John
Jeg streamer trådløst via NAS og kører via mediaserver. Det kører fint dog har den et lille problem med at streame full HD film - sikkert pga det trådløse netværk.
Har du husket at sætte din pc op til medieserver?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |