|
Streaming kvalitet på HBO Nordic |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ser Continium, og der mangler lidt billede ude i siden, det er det. Hvis du som jeg, er vant til Blu-ray, så bliver du skuffet. Jeg nåede at se Game of Thrones sæs 3, da den blev sendt, over 5 lørdag på 3+. Og så er den bestilt ved Amazon.uk. Den har forhåbentlig DK tekst, som de foregående 2. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Når jeg bruger Recorderen til at vise Netflix, så kan der på TV Info ses at der modtages 24p. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er stadig mirroring, men ikke 4:3. Men i mirroring er kvaliteten milevidt fra bluray kvalitet. Da det vidst stadig kun er sd. |
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
Jwin
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du har nok ret, GOT er for flot til at se i crappy kvalitet, så jeg må nok hente den fra Amazon. Jeg var faktisk derinde og kigge priser, inden jeg oprettede denne tråd. Jeg kunne heller ikke se om der var dansk tekst, men vi kan da håbe. Så må sæs 4 vente.... J |
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der står , at der er DK tekst på.her Søger du på den, og kigger på US udgaven, så har den også DK tekst. Du kan endda se bagcoveret, hvor det står. Så jeg er 99% sikker på det. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Jwin
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for info. Hvis det er SD, så kan de glemme det, kan de. J Redigeret af Jwin - 21-Januar-2014 kl. 20:39 |
||
Jwin
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så er den bestilt. Husk at læse bøgerne. Der er mange flere detaljer med. J |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er ikke helt, til bøger. Det går for langsomt. Jeg prøvede at gå igang med Ringenes Herre engang, men nøj hvor var den langtrukken. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hehe, Flemming. Abonnement forkortes altså ikke ABB. Der er kun et B i abonnement ;)
|
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg synes bare, at jeg har set, det forkortet på den måde. Jeg ved ikke hvorfor jeg egentlig gør det. Jeg kan godt, stave til det. Nå det er bare ærgerligt. Tak for info, så skal du slippe. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror, at det må være fra Telia´s Facebook side, for der står tit ABB. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hehe. Det må være fordi de er svenske. Den korrekte forkortelse må være abn. Men helt officielt, så er der vist ikke en forkortelse af ordet ifølge dansk sprognævn.
Redigeret af Nagash - 21-Januar-2014 kl. 23:33 |
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |